۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۰
نجات بودجه ۱۴۰۰ یک رستم می خواهد
نماینده مردم شازند در گفتگو با بازار:

نجات بودجه ۱۴۰۰ یک رستم می خواهد

نماینده مردم شازند در مجلس گفت: بودجه سال ۱۴۰۰ به گونه‌ای بسته شده، که یک رستم می خواهد تا آن را نجات دهد. اگر دولت بتواند این بودجه را به سرانجام برساند، کار خارق العاده ای انجام داده است.

محمود احمدی بیغش در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، درباره اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم، اظهار داشت: مشکلات مردم بسیار زیاد و مستلزم آن است که مسئولان شبانه روز خدمتگذار آنان باشند. 

وی بیان کرد: متاسفانه مردم از لحاظ اقتصادی و معیشتی در شرایط خوبی نیستند و از دولت جدید انتظار می رود که همه توان خود را روی رفع مشکلات مردم به ویژه در زمینه اقتصادی، معیشتی و ایجاد اشتغال بگذارد و این موارد باید جزو اولویت های اصلی دولت باشد. 

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر دولت توان و انگیزه خود را روی این موضوعات بگذارد، مشکلات کشور حل و فصل می‌شود و مطالبات مردم محقق خواهد شد. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کسانی باید به عنوان وزیر انتخاب شوند که دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشند اما افرادی که فقط به دنبال آن باشند تا حزب و جناح و اطرافیان خودشان را به جایی برسانند، نمی‌توانند کاری برای مردم انجام دهند و  با وجود آنان مشکلات کشور باقی می ماند. 

احمدی بیغش درباره اولویت‌های اقتصادی دولت، گفت: متاسفانه بودجه سال ۱۴۰۰ به گونه‌ای بسته شده است که یک رستم می خواهد تا آن را نجات دهد. اگر دولت بتواند این بودجه را به سرانجام برساند، کار بزرگ و خارق العاده ای انجام داده است. 

وی تاکید کرد: البته ما نباید توقع داشته باشیم که دولت در سال اول کاری خود همه مطالبات مردم را محقق کند و این کار شدنی نیست. البته مردم باید اراده دولت را ببینند و متوجه شوند که دولت واقعا کنار آنان است و تلاش می‌کند تا مشکلات آنان برطرف شود.

کد خبر: ۱۰۳٬۵۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha