۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
۷ پروژه گردشگری در زنجان به بهره‌برداری می‌رسد
مدیرکل میراث فرهنگی زنجان:

۷ پروژه گردشگری در زنجان به بهره‌برداری می‌رسد

زنجان- مدیرکل میراث فرهنگی زنجان گفت: هفت پروژه سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری استان زنجان تا آخر سال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش بازار به نقل از میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی زنجان، امیر ارجمند گفت: پروژه‌های متعدد گردشگری در استان فعال است که تا آخر سال هفت پروژه از آنها به بهره‌برداری خواهد رسید و زیرساخت‌های صنعت گردشگری استان برای پساکرونا آماده می‌شود. 

وی اظهار کرد: این طرح‌ها، زمینه اشتغال ۱۳۰ نفر به شکل مستقیم در استان زنجان را فراهم خواهد کرد. 

 مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: این هفت طرح سرمایه‌گذاری بخش گردشگری به ارزش ۱۱۰ میلیارد تومان است و باوجود تعطیلی سفرها و فعالیت‌های حوزه گردشگری، اجرای طرح‌های زیرساختی و سرمایه‌گذاری گردشگری در استان زنجان تعطیل نشده است و مقدمات پذیرایی از گردشگران در دوره پساکرونا در سطح استان در حال فراهم شدن است.

ارجمند تاکید کرد: با شیوع کرونا، بخش گردشگری استان بیشترین زیان را از وضعیت به وجود آمده متحمل شد و با تعطیلی واحدهای این صنعت، فعالیت در سایر حوزه‌ها و اصناف استان نیز آشکار شد.

وی گفت: این تأسیسات گردشگری شامل مجتمع خدماتی، رفاهی و بین‌راهی الماس غرب، مجتمع خدماتی، رفاهی و بین‌راهی خدیو، فاز دوم مجتمع خدماتی رفاهی پاسارگاد، مجتمع خدماتی، رفاهی و بین‌راهی ملل، اقامتگاه بوم گردی گل جان (حسن ابدال)، هتل سنتی بوتیک (خیابان ضیایی) و اقامتگاه سنتی لطفعلی‌خان است.

 مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان  ابراز داشت: زنجان از لحاظ وجود جاذبه‌های طبیعی و تاریخی ظرفیت بالایی دارد و ایجاد چنین مراکزی با ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت‌ به جذب گردشگر  کمک خواهد کرد.

ارجمند با تأکید بر گسترش حمایت‌های سازمان متبوع خود از سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی در طرح‌های گردشگری، گفت: برنامه‌ریزی جهت جذب سرمایه‌گذاری خصوصی و بهره‌برداری از پروژه‌های گردشگری استان در دستور کار قرار دارد.

کد خبر: ۱۰۳٬۵۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha