۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
ساماندهی بازار مرغ و برنامه‌ریزی برای تامین نهاده‌های دامی از برنامه‌های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی
نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطرح کرد

ساماندهی بازار مرغ و برنامه‌ریزی برای تامین نهاده‌های دامی از برنامه‌های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: ساماندهی بازار مرغ و گوشت، تامین میوه شب عید، برنامه‌ریزی برای تامین نهاده‌های دامی، بذر و کود از جمله موضوعات مطرح شده از سوی آقای ساداتی‌نژاد است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدجواد حسینی کیا در تشریح نشست عصر روز گذشته(۲۵ مرداد ماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس، به حضور وزرای پیشنهادی جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش در این جلسه اشاره کرد.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی در تشریح مسائل مطرح شده در نشست مشترک با آقای ساداتی‌نژاد، توضیح داد: تسهیل صادرات غذا و جایگزین کردن آن به جای نفت، ضرورت اجرای کاداستر، ایجاد سامانه ای برای برنامه‌ریزی کاشت، داشت و برداشت و کشت محصولات براساس نیاز جامعه از جمله مسائل مطرح شده در این جلسه بود.

وی تصریح کرد: ساماندهی بازار مرغ و گوشت، تامین میوه شب عید، برنامه‌ریزی برای تامین نهاده‌های دامی، بذر و کود از جمله دیگر موضوعات مطرح شده از سوی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی بود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تشریح نشست مشترک آقای باغ گلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نیز با کمیسیون صنایع و معادن، گفت: توجه به مسائل فرهنگیان، ضرورت رسیدگی به مناطق کمتر توسعه یافته و محروم، استفاده از مدیران کارآمد به منظور ارتقا سطح دانش دانش‌آموزان و... از جمله مسائل بررسی شده در این جلسه بود.

کد خبر: ۱۰۳٬۴۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha