۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱
استفاده برخی روستاهای آبادان از آب شرب برای کشاورزی
مدیر آبفای آبادان مطرح کرد؛

استفاده برخی روستاهای آبادان از آب شرب برای کشاورزی

آبادان- مهرانفر، مدیر آبفای آبادان گفت: در بیشتر روستاهای آبادان از آب شرب در زمینه کشاورزی استفاده می‌شود و به این علت برای آبرسانی به روستاها با چالش مواجه شدیم.

مصطفی مهرانفر در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در سطح شهرستان آبادان حدود ۳۵۰ کیلومتر کانال دفع آب های سطحی وجود دارد که نیازمند ۸۰۰ کیلومتر است.

وی در ادامه به موضوع سرقت دربهای منهول اشاره کرد و افزود: اکنون برای جلوگیری از تخریب و سرقت درب منهول های فاضلاب از درب های کوپلیمری که ارزش ریالی هم ندارند استفاده می کنیم اما متاسفانه برخی افراد ناشی آنها را سرقت می کنند.

مدیر آبفای آبادان توضیح داد: بر اساس پیگیری هایی که انجام شد و اختصاص اعتباری بالغ بر ۴ هزار میلیارد ریال طی تفاهم نامه با بانک صادرات ایران برای اصلاح، بازسازی و توسعه شبکه فاضلاب و ایستگاه های پمپاژ آبادان مقرر شده به ما پرداخت شود.

مهرانفر  در پاسخ به سئوال خبرنگار بازار مبنی بر میزان ای سی آب آبادان، توضیح داد: میزان ای سی در شهر آبادان اکنون در حد استاندارد است.

وی ادامه داد: ای سی در بخش روستایی با توجه به اینکه روزانه از طرح آبرسانی غدیر و به صورت میکس آبرسانی می‌شود بیشتر از چهار هزار میکروموس نمی‌شود.

مدیر آبفای آبادان با تاکید بر اینکه در بیشتر روستاهای آبادان از آب شرب در زمینه کشاورزی کشاورزی استفاده می‌شود، تصریح کرد: این امر باعث شده برای آبرسانی به روستاها با چالش و تنش مواجه شویم.

کد خبر: ۱۰۳٬۳۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha