۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
بازتاب برنامه وزرای اقتصادی از زبان سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس| دست برخی وزرای اقتصادی پُر است
در گفتگو با بازار مطرح شد

بازتاب برنامه وزرای اقتصادی از زبان سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس| دست برخی وزرای اقتصادی پُر است

غلامرضا مرحبا سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: برخی وزرا به ویژه در حوزه وزارت اقتصاد و اموردارایی، وزرات جهادکشاورزی، وزرات صنعت، معدن و تجارت برنامه‌های خوب و مفیدی به مجلس ارائه کرده‌اند.

غلامرضا مرحبا در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، در ارزیابی خود از گزینه‌های اقتصادی دولت سیزدهم که به تازگی به مجلس جهت رای اعتماد معرفی شده اند گفت: دست برخی از وزرای اقتصادی معرفی شده به مجلس در راستای بهبود شرایط اقتصادی پُر است.

وی با بیان اینکه فعلا نمی توان به صورت صددرصد در این زمینه اظهارنظر کرد، بیان داشت: برخی وزرا به ویژه در حوزه وزارت اقتصاد و اموردارایی، وزرات جهادکشاورزی، وزرات صنعت،معدن و تجارت برنامه‌های خوب و مفیدی به مجلس ارائه کرده‌اند.

این نماینده مجلس ادامه داد: کمیسیون اقتصادی مجلس هنوز با وزیر پیشنهادی نفت و موضوعات مربوط به انرژی جلسه نداشته است.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: البته بنده برنامه وزیر راه و شهرسازی را بسیار خوب ارزیابی می کنم و برنامه هایشان بسیار مطلوب است.

مرحبا بیان داشت: همچنین وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات فردی با انگیزه ای بالا است و به نوعی یک جوان انقلابی علاقه‌مند به این حوزه است.

وی با بیان اینکه به نظر می رسد دست وزیر پیشنهادی اقتصاد برای امر مهم و اساسی جهش تولید پُر است، گفت: گزینه پیشنهادی وزارت اقتصاد بهترین فردی بود که رئیس جمهور می توانست به مجلس معرفی کند.

کد خبر: ۱۰۳٬۳۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha