۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
محدودیت سفر به آذربایجان غربی به ممنوعیت تبدیل می شود
استاندار آذربایجان غربی:

محدودیت سفر به آذربایجان غربی به ممنوعیت تبدیل می شود

ارومیه- استاندار آذربایجان غربی با درخواست از مردم مبنی بر عدم مسافرت به این استان گفت: به زودی محدودیت تردد به ممنوعیت تبدیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدمهدی شهریاری بعدازظهر جمعه در ستاد مبارزه با بیماری کرونا در قرارگاه دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به روند صعودی شیوع بیماری کرونا گفت: متاسفانه برخی ها نسبت به هشدارهای اعلام شده مبنی بر عدم مسافرت به استان بی توجه هستند که با این شرایط پیش آمده شاهد شیوع بیشتر بیماری و تلفات آن خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه با این حال، مانع از ورود مسافر به استان خواهیم بود، گفت: از مسافران می خواهیم به این استان سفر نداشته باشند که در غیر این صورت، محدودیت های تردد به ممنوعیت تبدیل خواهد شد.

استاندار آذربایجان غربی با قدردانی از تلاش کادر درمانی و پزشکی در استان گفت: باید هشدارهای مسئولان استانی مبنی بر ضرورت در خانه ماندن رعایت شود که در این راستا، پاساژ و بازارهای استان تا ۱۵ فروردین تعطیل شده و زمینه ساز خلوت تر شدن خیابان ها خواهد شد.

وی ادامه داد: تلفات دید و بازدید های نوروزی و ترددهای غیر ضروری، دو هفته دیگر مشخص می شود لذا خواستار ملحق شدن مردم به پویش ۲۹۱۴  هستیم.

کد خبر: ۱۰٬۳۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha