۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
ملاک مجلس در رای اعتماد به وزرای پیشنهادی کارآمدی خواهد بود
نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس:

ملاک مجلس در رای اعتماد به وزرای پیشنهادی کارآمدی خواهد بود

نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: ملاک مجلس در رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت جدید کارآمدی و تعهد به مردم خواهد بود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سید محمد رضا میرتاج الدینی گفت:مجلس همواره در عین تعامل با دولت های مختلف تلاش کرده تا به رسالت خود در زمینه قانونگذاری و نظارت بر اجرای آن عمل کند.

رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس یازدهم ادامه داد: مجلس یازدهم با دولت سیزدهم همگرایی خوبی خواهد داشت و این موضوع باعث می شود تا هماهنگی بین قوا تسریع شود.

وی افزود: علاوه بر این، چاره اندیشی ها، طرح ها و لوایح زودتر باید به نتیجه برسد که این امر مهم با تعاملی عالی و کیفی بین مجلس و دولت جدید حاصل خواهد شد البته این موضوع به معنای کوتاه آمدن مجلس از وظایف نظارتی و تقنینی خود نیست.

میرتاج الدینی درباره رویکرد مجلس یازدهم در رای اعتماد به وزرای دولت سیزدهم گفت: قوه مقنه بر اساس شاخص ها و مولفه‌ها، برنامه‌ها، رزومه و سوابق اجرایی آن‌ها را بررسی و توانمندی‌های شخصی وزرای پیشنهادی را ارزیابی خواهد کرد.  

وی تاکید کرد: مجلس یازدهم به دور از هرگونه نگاه حزبی و جناحی بر اساس کارآمدی و تعهد به مردم در رای اعتماد به وزرا پیشنهاد دولت سیزدهم عمل خواهد کرد.

کد خبر: ۱۰۳٬۲۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha