۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲
تایید برنامه وزیر پیشنهادی جهاد در کمیسیون کشاورزی
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس مطرح کرد

تایید برنامه وزیر پیشنهادی جهاد در کمیسیون کشاورزی

آزادی خواه، سخنگوی کمیسیون کشاورزی گفت: وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، برنامه کامل و جامعی را در نشست امروز این کمیسیون مطرح کرد و همه اعضای کمیسیون آن را پسندیدند.

به گزارش بازار، حجت الاسلام احد آزادی خواه در حاشیه حضور وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در این کمیسیون افزود: آقای ساداتی نژاد که تاکنون رئیس کمیسیون کشاورزی بود به عنوان نخستین وزیر تخصصی در حوزه کشاورزی دو و نیم ساعت مهمان این کمیسیون بود و اعضا، نیازها، مطالبات و انتظاراتشان را مطرح کردند.

وی امنیت غذایی، توجه به بهره وری آب و فرسایش خاک را از موضوعات بسیار مهم برشمرد که در نشست مشترک با وزیر پیشنهادی کشاورزی مطرح شد. آزادی خواه تاکید کرد: موضوع صادرات محصولات کشاورزی یکی از اولویت‌های بسیار مهم است که اعضای این کمیسیون تاکید کردند که باید حتما به آن توجه شود.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، امنیت شغلی و لزوم ایجاد مدیریت واحد در امور مربوط به روستا را از دیگر مسایل مطرح در نشست وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی برشمرد و گفت: اکنون بیش از ۲۷ نهاد در امور مربوط به روستاها مشغولیت دارند در حالی که اگر مدیریت این حوزه منسجم شود می‌توانیم بهره وری را در این حوزه افزایش دهیم.

وی توجه به صنایع تبدیلی و اجرای احکام برنامه ششم توسعه را از دیگر موضوعات مطرح در این نشست دانست و تصریح کرد: متاسفانه احکام مندرج در برنامه ششم توسعه به ویژه در موضوع اصلاح الگوی کشت اجرا نشده که لازم است اجرا شود.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی افزود: آقای ساداتی نژاد هم که برنامه محور وارد عرصه شده است برنامه کامل و جامعی را در نشست امروز کمیسیون کشاورزی ارایه کرد که اعضای کمیسیون، فی الجمله آن را پسندیدند.

کد خبر: ۱۰۳٬۲۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha