۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
کارخانه سیمان دهلران باید در زمان مقرر به بهره برداری برسد
استاندار ایلام:

کارخانه سیمان دهلران باید در زمان مقرر به بهره برداری برسد

ایلام- استاندار ایلام با اشاره به اینکه کارخانه سیمان دهلران باید در زمان مقرر به بهره برداری برسد، گفت: ماده ۲۰ قانون رفع موانع تولید برای کارخانه سیمان دهلران اعمال می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد نوذری ظهر روز شنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که با موضوع کارخانه سیمان دهلران در استانداری ایلام برگزار شد، با اعلام این خبر که ماده ۲۰ قانون رفع موانع و حمایت از تولید برای تسریع در بهره برداری کارخانه سیمان دهلران با موافقت اعضای ستاد تسهیل استان اعمال می شود، اظهار داشت: دستگاه های نظارتی و اعضای ستاد تسهیل برای تسریع در اجرای این پروژه بزرگ صنعتی اهتمام دارند چرا که افتتاح این پروژه تحول و پیشرفت در شهرستان و استان را به دنبال دارد.

وی افزود: اجرای ماده ۲۰ برای سرمایه گذار تعهداتی را ایجاد می کند که سرمایه گذار و سهامداران باید ملزم به اجرای آن شوند.

استاندار ایلام گفت: برای اجرای ماده ۲۰ علاوه بر اینکه این پروژه باید در زمان مقرر به بهره برداری برسد، سرمایه گذار نیز با تضامین لازم برای تعهد خود به دولت ارائه دهد.

نوذری تاکید کرد: تیمی در استانداری بر پیشرفت فیزیکی این پروژه به صورت مستمر نظارت دارند و دستگاه های نظارتی استان نیز روند طرح را دنبال خواهند کرد.

وی یادآور شد: تمامی تعهدات برای پیشرفت کار به عهده سرمایه گذار خواهد بود و طی ۲ هفته آینده این اقدامات باید نهایی شود.

استاندار ایلام تاکید کرد: این کارخانه پس از سالها انتظار مردم باید به بهره برداری برسد و سرمایه گذار باید برای افتتاح این کارخانه طبق زمانبندی تعیین شده تمام تلاش خود را به کار گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد: بهره برداری از کارخانه سیمان دهلران باعث توسعه و رونق اشتغال شهرستان و استان می‌ شود و می تواند برای بیش از ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی داشته باشد.

کد خبر: ۱۰۳٬۱۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha