۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
ایستگاه راه‌آهن «باباکمال» تویسرکان هفته دولت افتتاح می‌شود
استاندار همدان:

ایستگاه راه‌آهن «باباکمال» تویسرکان هفته دولت افتتاح می‌شود

همدان - استاندار همدان از افتتاح پروژه ایستگاه راه‌آهن «باباکمال» تویسرکان در هفته دولت خبر داد و گفت: این پروژه ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، سیدسعید شاهرخی در بازدید از زاه آهن باباکمال تویسرکان بابیان اینکه توسعه تویسرکان در سال‌های اخیر در حوزه‌های مختلف از جمله صنعت دارو، کشاورزی و راه‌های مواصلاتی شتاب گرفته، گفت: این مهم به خودی خود وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

سید سعید شاهرخی بر پیگیری پروژه ایستگاه راه آهن‌ باباکمال توسط فرماندار تویسرکان به عنوان نماینده دولت تاکید کرد و از پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصدی پروژه خبر داد و گفت: پروژه ایستگاه راه‌آهن باباکمال هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی عنوان کرد: پروژه ایستگاه راه‌اهن باباکمال یکی از پروژه‌های حائز اهمیت است که می‌تواند نقش عمده‌ای در توسعه شهرستان تویسرکان داشته باشد.

استاندار همدان اعتبار پیش‌بینی شده در ابتدا برای راه دسترسی از روستای بوستان‌در به ایستگاه باباکمال را هشت میلیارد تومان دانست و عنوان کرد: مبلغ اختصاص یافته کافی نبود به همین منظور تلاش می‌کنیم مبلغ ۱۲ میلیارد تومان هم از محل اعتبارات ملی یا استانی برای پروژه تامین شود تا در زمان کوتاهی به نتیجه برسد.

وی یکی از مطالبات مهم مردم این شهرستان را زیربار ترافیک بردن چهارخطه تویسرکان به کنگاور عنوان کرد و گفت: از سه راهی فرسفج عبور کردیم و باید در سه قطعه دوم، سوم و پایانی کار کنیم که قطعه دوم در دست اجراست.

شاهرخی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی قطعه دوم هم در حال اجراست، مجموع این سه قطعه را ۱۳ کیلومتر دانست و  تاکید کرد: امیدواریم با تلاش و برنامه بتوانیم روند اجرایی این پروژه‌ها را تسریع و نهایی کنیم.

کد خبر: ۱۰۳٬۱۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha