۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰
قوانین خلق الساعه دست و پای تولیدکننده را بسته است
مدیرعامل شرکت تولیدی صنعتی قطعه سازان رزن:

قوانین خلق الساعه دست و پای تولیدکننده را بسته است

همدان - زابلی، مدیرعامل شرکت تولیدی صنعتی قطعه سازان رزن بابیان اینکه صنعتگران باید کفش آهنین به پا داشته باشند و با سختی طی طریق کنند، گفت: قوانین خلق الساعه دست و پای تولیدکننده را بسته است.

حسن زابلی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه شرکت تولیدی صنعتی قطعه سازان رزن در دو بخش شلنگ ترمز خودرو و شلنگ هیدرولیک فرمان خودرو ماهانه بین یک و نیم تا دو میلیون قطعه تولید می‌کند، اظهار کرد: این قطعات خودرو به شکل انحصاری برای دو شرکت بزرگ خودرویی تولید می‌شود.

زابلی با اشاره به اینکه این قطعات برای نخستین بار در ایران تولید شده است، افزود: شرکت تولیدی صنعتی قطعه سازان رزن تاکنون برای ۱۷۵ نفر اشتغالزایی داشته ضمن اینکه توسعه تولید افزایش اشتغال را به همراه دارد.

وی باتاکید بر اینکه هر آنچه که در داخل کشور تولید شود نیاز ما به خارج را کمتر می‌کند از همین رو تولید در حیطه‌های مختلف وابستگی به خارج را کاهش خواهد داد؛ گفت: اگر باب صادرات باز شود ارزآوری هم ایجاد شده و ثروت کشور بیشتر خواهد شد.

قوانین خلق الساعه مالیات و ارزش افزوده و مواردی از این قبیل دست و پای تولیدکننده را بسته و تولید را دچار چالش کرده که از این وضعیت گله داریم

مدیرعامل شرکت تولیدی صنعتی قطعه سازان رزن ادامه حیات اقتصادی کشور را در گرو رشد تولید دانست و اضافه کرد: قوانین خلق الساعه مالیات و ارزش افزوده و مواردی از این قبیل دست و پای تولیدکننده را بسته و تولید را دچار چالش کرده که از این وضعیت گله داریم.

وی در ادامه به اهمیت تسهیل امور تولیدکنندگان اشاره کرد و گفت: صنعتگران باید کفش آهنین به پا داشته باشند و با سختی طی طریق کنند اگرچه سود دلالی و خرید و فروش به مراتب بیشتر از تولید است.

زابلی با تأکید بر اینکه اگر دولت در مسیر تولید سنگ‌اندازی نکند، نگرانی بابت تحریم‌های ظالمانه نداریم گفت: از دولت جدید انتظار داریم در راستای  رفع موانع و در نظر گرفتن تسهیلات ارزان قیمت برای صنعتگران  و پشتیبانی برای حفظ اشتغال موجود و ایجاد شغل جدید گام بردارد.

کد خبر: ۱۰۳٬۱۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha