۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
میادین مختلف اقتصادی کشور ظرفیت جهش تولید را دارند
عضو هیأت رئیسه مجلس:

میادین مختلف اقتصادی کشور ظرفیت جهش تولید را دارند

بهروز نعمتی، عضو هیأت رئیسه مجلس معتقد است برای ارتقای سطح تولید باید فرهنگ سازی صورت گیرد و برای تولید داخلی حرمت قائل شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، بهروز نعمتی، ضمن تبریک سال نو و تسلیت به داغداران سال ۹۸ به خاطر حوادثی همچون سیل، زلزله، سقوط هواپیما، بیماری کرونا و شهادت سردار شهید سلیمانی، گفت: امیدوارم ملت ایران سال خوبی را در پیش رو داشته باشند و سختی های متعددی که به خصوص در حوزه اقتصادی در سال ۹۸ تجربه کردیم در سال ۹۹ از بین برود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر اینکه منویات مقام معظم رهبری فصل الخطاب قوای سه گانه و مجموعه کشور است، اظهار داشت: اعتقاد بر این است که توانمندی های بسیار خوبی در صنایع ده گانه کشور داریم که با اندک همت از طرف دولت، مجلس و قوه قضاییه می توان به جهش تولید رسید.

وی در ادامه با بیان اینکه اگر دولت تسهیلات مناسبی در اختیار تولیدکنندگان واقعی قرار دهد حتما می توانیم به جهش تولید مد نظر رهبری برسیم، عنوان کرد: در بخش صنعت و معدن با توجه به ظرفیت های بالای کشورمان می توانیم جهش خوبی داشته باشیم و دولت باید ظرفیت تولید در این حوزه را تکمیل کرده و از واردات به کشور بکاهد.

نعمتی ادامه داد: در حوزه فولاد توان افزایش تولید ۱۰ میلیون تنی را داریم همچنین در بخش صنعت نفت می توانیم با سرمایه گذاری بخش خصوصی به دستاوردهای بسیار بالایی در بخش های پایین دستی برسیم که در این راستا  دولت باید هرچه می تواند به تولیدکنندگان واقعی کشور سهل بگیرد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه میادین مختلف اقتصادی کشور توانایی جهش تولید را دارند، خاطرنشان کرد: مهم ترین موضوع بحث فرهنگ سازی در حوزه تولید داخلی است که باید فرهنگ مصرف داخلی را ارتقا بخشید و برای آن حرمت قائل شد.

کد خبر: ۱۰٬۳۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha