۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳
۷۰ درصد کابینه پیشنهادی دولت باتجربه هستند
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

۷۰ درصد کابینه پیشنهادی دولت باتجربه هستند

نوشهر- محسنی بندپی، نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس درباره کابینه پیشنهادی دولت گفت: ۷۰ درصد وزرای پیشنهادی وزن و تجربه لازم را برخوردار هستند.

محمدعلی محسنی بندپی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به جمع بندی رئیس دولت و معرفی وزاری پیشنهادی اظهار داشت: تقریبا حدود ۷۰ درصد کابینه پیشنهادی از وزن، دانش و تجربه کافی برای تصدی کرسی وزارتخانه ها برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه ۲۰ تا ۳۰ درصد وزرای پیشنهادی را باید با تعمق و بررسی بیشتری به وضعیتشان بپرداریم، افزود: امیدواریم آنچه صلاح مردم و برای توسعه کشور مطلوب است را شاهد باشیم و باید صبر کنیم تا وزرای پیشنهادی از برنامه هایشان در کمیسیون های تخصصی دفاع کنند.

محسنی بندپی یادآور شد: باید منتظر باشیم همکاران در کمیسیون های تخصصی به ارزیابی برنامه های وزرای پیشنهادی بپردازند و انشالله زودتر کابینه تشکیل شود.

عضو کمیسیون بهداشت به وضعیت کرونا اشاره کرد و گفت: این ویروس با سویه های جدید بروز کرده است ولی یکپارچگی در تصمیم گیری شبیه دولت های مختلف برای کمک به نظام سلامت را در کشور شاهد نیستیم.

وی با بیان اینکه ۲۵ درصد حفظ و ارتقای سلامت جامعه برعهده وزارت بهداشت است، ادامه داد: طی ۱۸ ماه گذشته همکارات وزارت بهداشت از تمام توان خود استفاده کردند و در هیچ جای دنیا نمی بینیم که پرستار حامله جان خود و فرزند خود را به خطر بیندازد و سرانجام از دار دنیا برود.

محسنی یادآور شد: ۷۵ درصد حفظ سلامت به عهده دستگاه های دیگر است و تا زمانی که دستگاه های دیگر پای کار نیایند نمی توان در مهار بیماری توفیق داشت.

کد خبر: ۱۰۳٬۱۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha