۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
۳ رویداد کسب‌وکارهای استارتاپی در زنجان برگزار می شود
مدیرکل میراث‌فرهنگی زنجان:

۳ رویداد کسب‌وکارهای استارتاپی در زنجان برگزار می شود

زنجان- مدیرکل میراث‌فرهنگی زنجان گفت: سه رویداد کسب‌وکارهای استارتاپی گردشگری طی شهریورماه در زنجان برگزار خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از میراث فرهنگی زنجان، امیر ارجمند گفت: سه رویداد کسب‌وکارهای استارتانی گردشگری در زنجان برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: گردشگری دیجیتال، محصولات و خدمات گردشگر و بازاریابی و اطلاع‌رسانی در تاریخ ۹،۱۰ و ۱۱ شهریورماه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: این رویداد بر پایه فرآیندهای استارتاپی تنظیم‌شده و قرار است ایده‌های جدید گردشگری شناسایی شوند و از آن‌ها حمایت شود و این رویداد با مشارکت پارک علم و فناوری استان زنجان با همکاری مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان میراث و فرهنگی استان زنجان و هیئت‌امنای بازار تاریخی زنجان، شهرداری زنجان و دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

ارجمند تاکید کرد: آموزش و بازآموزی مفاهیم و قواعد کارآفرینی و کسب‌وکار و زمینه‌سازی برای ایجاد و توسعه اشتغال در زمینه گردشگری؛ توسعه تفکر به‌کارگیری آموخته‌های دانشگاهی، توانمندی فردی و گروهی و شناسایی نیاز بازار در راستای تولید ثروت، معرفی و شناسایی حوزه‌های نوین و جدید مرتبط با گردشگری؛ شناسایی راهکارهای بهبود فرایند خدمت در زمینه گردشگری؛ ارائه آموزش‌های مرتبط با ایده، خلاقیت، نوآوری و تجاری‌سازی در زمینه تخصصی گردشگری از دیگر هدف‌هایی است که این رویداد آن‌ها را دنبال می‌کند.

کد خبر: ۱۰۳٬۰۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha