۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
فاز ۲ و ۳ شرکت فولاد شاهرود افتتاح می‌شود/ ۹۸ سال توفیقات اقتصادی در شرق استان سمنان
نماینده شاهرود و میامی در مجلس:

فاز ۲ و ۳ شرکت فولاد شاهرود افتتاح می‌شود/ ۹۸ سال توفیقات اقتصادی در شرق استان سمنان

شاهرود - نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه سال ۹۸ سال توفیقات خوب اقتصادی در شرق استان سمنان بوده است، گفت: در سال گذشته شاهد اجرای فاز دو و سه شرکت فولاد شاهرود بودیم که در سال ۹۹ افتتاح می‌شود.

سید حسن حسینی شاهرودی در گفتگو با خبرنگار بازار به مناسبت تحویل سال ۹۹ ضمن اشاره به توفیقات اقتصادی سال گذشته در شرق استان سمنان، بیان کرد: پروژه‌ های زیادی طی سال گذشته افتتاح و یا کلنگ زنی شد که از جمله آن ها می توان به چندین پروژه معدنی شامل فرآوری مس، سرب و پتاس اشاره کرد.

وی همچنین افزود: آغاز پروژه بزرگ‌ترین کارخانه تولید کاغذ از آهک در خاورمیانه با یک هزار و ۲۰۰ کارگر یکی دیگر از دستاوردهای سال گذشته بود که به همت مردم و مسئولان و سرمایه گذار بخش خصوصی کلنگ زنی شد و ان شاالله شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

عضو خانه ملت با اشاره به اینکه طرح کارخانه عظیم کنتورسازی هوشمند که در سال جدید افتتاح خواهد شد، گفت: یکی دیگر از طرح هایی که در سال ۹۸ پیگیری های آن انجام و در مرحله اخذ مجوزها است، پروژه خودروسازی است که به زودی شاهد تحقق آن خواهیم بود.

حسینی شاهرودی ضمن بیان اینکه در سال گذشته شاهد رفع مشکل شرکت البرز شرقی با شهرداری شاهرود بودیم، گفت: این اقدام با همت مسئولان باعث شد ۸۴ میلیارد تومان بدهی شهرداری تصفیه و این پول به خرانه آید و صرف توسعه و آبادانی شهر شود.

وی با اشاره به تصفیه ۲۰۰ میلیارد تومان بدهی های البرز شرقی در سال ۹۸ نیز گفت: عدم پرداخت بدهی این شرکت می توانست به بیکاری یک هزار و ۲۰۰ کارگر و کارمند منجر شود.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه استقلال اداره کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل‌ونقل شرق استان سمنان یکی از اقدامات دیگر در سال ۹۸ بود، گفت: این امر سبب شد تا پس از سال ها بالغ‌بر ۲۰۰ میلیارد تومان به راه های شاهرود و میامی اختصاص یابد.

حسینی شاهرودی همچنین درباره دیگر دستاوردهای سال ۹۸ هم گفت: افتتاح بزرگ‌ترین اورژانس شرق کشور در شاهرود با بیش از ۷۰ تخت از دیگر اقداماتی بود که توانست امروز در مقابله با کرونا به ما کمک شایانی کند.

کد خبر: ۱۰٬۲۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha