۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
عمده تخلفات اصناف مربوط به ماسک و دستکش است/ بازار زیر ذره بین بازرسان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان:

عمده تخلفات اصناف مربوط به ماسک و دستکش است/ بازار زیر ذره بین بازرسان

اهواز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: عمده تخلفات در بازرسی‌هایی که در خصوص ویروس کرونا در استان کشف می‌شود، مربوط به ماسک و دستکش است.

 امیر حسین نظری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: مواد شوینده به وفور در بازار و فروشگاه‌ها وجود دارد و در این بخش با کمترین تخلفات صنفی مواجه هستیم.

وی افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا در استان بیش از چهار هزار بازرسی از داروخانه ها و مراکز عرضه لوازم بهداشتی انجام و بیش از ۴۰ پرونده تخلف به دلیل گرانفروشی یا احتکار کالاهای بهداشتی تشکیل شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان ادامه داد: گشت‌های مشترک بازرسی با همکاری معاونت غذا و داروی اهواز و اداره کل تعزیرات حکومتی استان در دو نوبت صبح و عصر در حال انجام است.

نظری ادامه داد: ۱۰ تیم بازرسی به صورت روزانه در حال رصد بازار استان برای جلوگیری از هرگونه تخلف صنفی در بحث کالاهای بهداشتی هستند.

وی با اشاره به اینکه بازرسی ها تا زمان عادی شدن شرایط ادامه دارد، افزود: با توجه به حکم قوه قضائیه با افراد محتکر کالاهای بهداشتی به شدت برخورد می شود و اقدام آنها تحت عنوان اقدام مجرمانه مورد رسیدگی قضایی قرار می گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان بیان کرد: گزارش های مردمی در شناسایی اصناف متخلف بسیار کمک کرده است و از مردم تقاضا داریم در صورت هر گونه تخلف صنفی با استفاده از تلفن ۱۲۴ و یا سامانه « آپ» به سازمان صمت استان اطلاع دهند.

کد خبر: ۱۰٬۲۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha