۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰
افزایش قیمت در بازار رمز ارزها؛صعود بیت کوین به بیش از ۴۶ هزار دلار
تحلیل روزانه بازار رمز ارزها؛

افزایش قیمت در بازار رمز ارزها؛صعود بیت کوین به بیش از ۴۶ هزار دلار

طی دو روز اخیر ارزش رمز ارزها افزایش یافت و بیت کوین با قیمتی بیش از ۴۶ هزار و ۴۵۰ دلار مبادله شد.

بازار؛ گروه بین الملل: با وجود آرامش نسبی در بازار رمز ارزها در روز گذشته، از اولین ساعات کاری روز دوازدهم اوت سال ۲۰۲۱ ما شاهد رشد قیمت رمز ارزها در بازار جهانی بودیم. گزارشها نشان می دهد در این روز قیمت هر بیت کوین با ۱.۹۳ درصد افزایش به ۴۶ هزار و ۴۲۷ دلار رسید در حالیکه  اتریوم با تجربه رشد حدود ۳ درصدی قیمت به ارزش ۳۲۵۰ دلار مبادله شد. در این روز قیمت هر XRP با رشد ۲۱.۱۷ درصدی به بالغ بر ۱ دلار رسید و هر دوج کوید رشد بالغ بر ۸ درصدی قیمت را شاهد بود و با قیمت ۲۸ سنت در بازار جهانی مبادله شد.

به دنبال این رکورد شکنی در بازار رمز ارزها، ارزش سهام کوین بیس در بازار بالغ بر ۸ درصد رشد کرد و در گزارشها خبر از ثبت رکورد جدید رشد قیمت در فصل سوم سال ۲۰۲۱ منتشر شد.

عدم حصول نتیجه در مورد طرح اخذ مالیات از فعالیتهای مرتبط با حوزه رمز ارز در سنای امریکا  عامل دیگری بود که بستر را برای رشد قیمت فراهم کرد. وب سایت کوین دسک تاکید کرد بازار در حال تجربه روزهای تازه ای است و انتظار می رود این روند رونق  در بازار ادامه پیدا کند.

مهمترین خبری که در این روز در رسانه های دنیا منتشر شده است، خبر رشد حجم مبادلات در بزورگترین شرکت فعال در مبادلات رمز ارزها در امریکا است. سی ان ان در این مورد نوشت: «شرکت کوین بیس گلوبال، بزرگترین بازار مبادله رمز ارزها در امریکا است که در روز گذشته خبری در مورد افزایش ۳۸ درصدی مبادلات در فصل دوم سال ۲۰۲۱ و در نتیجه ان رشد سودآوری خود منتشر کرد. رشد سودآوری در این شرکت نشان از تداوم روند افزایش پذیرش رمز ارزها و افزایش حجم مبادلات در این بازار دارد که به خودی خود خبر بسیار خوبی برای فعالان این صنعت است.»

شرکت کوین بیس که از طریق دریافت حق الزحمه برای هر مبادله انجام شده در بازار کسب درامد می کند، به دلیل افزایش پذیرش رمز ارزها و سرمایه های دیجیتال در دنیا توانست رشد چشمگیری در شمار مشتریان و درآمدش را شاهد باشد.

البته در صورتیکه سنای امریکا طرح قانونمندسازی  بازار رمز ارزها را اجرا کند، آسیب زیادی به این شرکت وارد می شود به همین دلیل مقامات شرکت کوین بیس به سی ان ان گفتند که خبرهای مرتبط با این موضوع را پیگیری می کنند و در صورتیکه که قانون تصویب شود، طرحهای تازه ای برای  ادامه کار  خود ارایه خواهند داد. طرح هایی که تداوم سودآوری آنها را تضمین کند.

این شرکت در نظر دارد شمار سرمایه های موجود برای مبادله دراین پلت فرم را افزایش دهد. «برایان آرمسترانگ» مدیر عامل شرکت کوین بیس در مصاحبه ای اعلام کرد: «شرکت کوین بیس در تلاش است به آمازونی برای دارایی های دیجیتال تبدیل شود و امکان مبادله تمامی دارایی های دیجیتال را فراهم کند. من تصور می کنم تا رسیدن به ان نقطه راه درازی در پیش نیست و هر چه پذیرش رمز ارزها و دارایی های دیجیتال در دنیا افزایش یابد، تحقق این هدف هم در دسترس تر خواهد بود.»

حجم مبادلات در شرکت کوین بیس گلوبال در فصل دوم سال ۲۰۲۱ برابر با ۴۲۶ میلیارد دلار بود که ۲۴ درصد از انها را مبادلات بیت کوین به خود اختصاص  می داد. در فصل  اول سال جاری ارزش مبادلات در این شرکت برابر با ۳۳۵ میلیارد دلار بود و ۳۹ درصد از مبادلات به بیت کوین اختصاص داشت.

شرکت کوین بیس پیش بینی کرده است در فصل سوم سال ۲۰۲۱، حجم  مبادلات از فصل دوم کمتر باشد.

کد خبر: ۱۰۲٬۹۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha