۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
 پویش‌های احسان زندگی در استان سمنان اجرا شد
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان سمنان:

پویش‌های احسان زندگی در استان سمنان اجرا شد

سمنان- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان سمنان از برگزاری پویش های احسان زندگی شامل تامین آب برای مناطق محروم روستایی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، حامد احمدی بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با نماینده جدید ولی فقیه در استان سمنان به میزبانی دفتر وی در سمنان، ضمن اشاره به اقدامات ستاد اجرایی در سطح استان، توضیح داد: برگزاری پویش های احسان زندگی یکی از اقدامات ستاد اجرایی در سراسر استان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه این پویش با هدف آبرسانی به مناطق کمتربرخوردار استان صورت می گیرد، افزود: رفع و دست کم کاهش دغدغه آب به مثابه یکی از مهمترین مشکلات استان سمنان به خصوص در مناطق محروم یکی از اقدامات ستاد اجرایی در راستای رسالت محرومیت زدایی است.

رسیدگی به مناطق محروم
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان سمنان با بیان اینکه در این طرح برای آبرسانی نقاط کمتر برخوردار اقدام می شود، تاکید کرد: آب می تواند سبب نگهداشت جمعیت روستایی، اشتغال، تسهیل در زندگی، تولید و محرومیت زدایی و ... موثر باشد.

احمدی از فعالیت های بنیاد احسان ستاد اجرایی در استان سمنان مانند کمک به سیل زدگان سال گذشته جنوب دامغان خبر داد و افزود: احسان غدیر و سلامت احسان از جمله طرح هایی هستند که با هدف کمک به افراد نیازمند و محرومیت زدایی از خانواده های روستاهای کمتر برخوردار استان صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه دفتر اجتماعی استانداری سمنان از ستاد اجرایی خواسته تا به کمک مناطق کمتر برخوردار بیاید، تاکید کرد: حضور نماینده بنیاد احسان ستاد اجرایی و برآورد ها برای کمک به نیازمندان استان انجام و خوشبختانه نگاه خوبی به زمینه های محرومیت زدایی استان وجود دارد.

اولویت بندی مشکلات استان سمنان
حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان نیز در این دیدار و در سخنانی کوتاه  ضمن اعلام آمادگی برای سرکشی میدانی و حضور در پویش های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) که در مناطق هدف محروم انجام می شود خدمت این ستاد را بسیار حیاتی دانست و گفت:  توجه به این مهم که کلیه خدمات توسط ستاد اجرایی بصورت متوازن در مناطق کم برخوردار تمامی شهرستان ها رسانده شود بسیار مهم است.

وی خواستار رعایت عدالت در توزیع خدمات جهادی در سطح استان شد و افزود: اولویت بندی رفع مشکلات و معضلات مناطق هدف کار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) این استان اولویت دارد لذا مشکلاتی که با معیشت و سلامت مردم مناطق مدنظر آن ستاد سر و کار دارند در گام اول شناسایی و برطرف شوند.

کد خبر: ۱۰۲٬۸۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha