۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
تلاش خردمندانه همکاران اتاق ایران و فعالان اقتصادی در سال ۹۸ مثال‌زدنی بود
پیام دبیرکل اتاق بازرگانی ایران به مناسبت نوروز:

تلاش خردمندانه همکاران اتاق ایران و فعالان اقتصادی در سال ۹۸ مثال‌زدنی بود

دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در پیامی به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۳۹۹، سال جدید را به فعالان اقتصادی کشور تبریک گفت.

به گزارش بازار به نقل از اتاق ایران، محمدرضا رمضانی دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در پیامی به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۳۹۹، سال جدید را به فعالان اقتصادی کشور تبریک گفت.

پیام او به شرح زیر است:

یا مقلب، قلب ما در دست توست

یا محول، حال ما سرمست توست

کن تو تدبیری که در لیل و نهار

حال قلب ما شود همچون بهار

همکاران گرانقدر و فعالان گرامی اقتصاد کشور

با سلام و احترام

تقارن نوروز و مبعث پیامبر عظیم‌الشان اسلام، نوید بهاری امیدآفرین می‌دهد. بهار فرا رسیده و در طلیعه بهار مبعث رسول پایمردی و ایثار و رشادت است. بهار که فرا می‌رسد، در واقع این راز طبیعت است تا به همه ما یادآوری می‌کند «ِانّ مَعَ العُسرِ یُسرا».

در این نوبهار تلاش و رشادت‌های فعالان محترم اقتصادی سراسر کشور و شما همکاران بزرگوار را ارج می‌نهم و قدردان تلاش خستگی‌ناپذیرتان برای رشد و توسعه اقتصادی کشور هستم. شما گرامیان در سال گذشته در مقابله با مشکلات یکی از زیباترین جلوه‌های ایثار را به نمایش گذاشته‌اید.

روزهای دشوار و سالی پرتنش را پشت سر گذاشتیم و با سال‌ها تجربه فعالیت در کشور عزیزمان اذعان دارم که تلاش خردمندانه و عاشقانه همکاران اتاق ایران و فعالان اقتصادی در این سال مثال‌زدنی بوده است.

امیدوارم که در این عید سعید و مبارک، روزهای بهتری در انتظار همه تلاشگران عرصه اقتصادی، همکاران عزیز و خانواده‌های محترم‌شان و نیز ایران عزیز باشد. تلاش مخلصانه شما را ارج می‌نهم و با تبریک سال نو، برای همه عزیزان آرزوی سلامتی و تندرستی و بهروزی می‌کنم.

کد خبر: ۱۰٬۲۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha