۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
۶۵۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به سیل‌ زدگان ایلام پرداخت شد
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام:

۶۵۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به سیل‌ زدگان ایلام پرداخت شد

ایلام - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: از ابتدای پرداخت بسته‌های حمایتی دولت به سیل‌زدگان تاکنون ۶۵۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به مالکان واحدهای مسکونی خسارت دیده از سیل این استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن ایلام، حبیب الله محبی اظهار کرد: مبلغ مصوب شده تسهیلات پرداختی به سیل‌زدگان ایلامی (مرحله اول، دوم و سوم) یک هزار و ۷۲۰ میلیارد ریال بوده که از این میزان تاکنون یک هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: از ابتدای پرداخت بسته‌های حمایتی دولت به سیل‌زدگان تاکنون ۶۵۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به مالکان واحدهای مسکونی خسارت دیده از سیل این استان پرداخت شده است.

محبی اضافه کرد: تاکنون۱۳ هزار و ۸۲۳ پرونده از مجموع واحدهای احداثی، تعمیری و معیشتی سیل‌زده به بانک‌های عامل این استان برای دریافت تسهیلات ارجاع شده که از این میزان  ۱۰هزار و ۷۹۲ مورد منجر به عقد قرارداد شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام با اشاره به وضعیت پیشرفت فیزیکی واحدهای سیل زده احداثی و تعمیری در استان نیز گفت: تاکنون دو هزار و ۱۴۵ مورد آواربرداری، دو هزار و ۱۱۱ مورد پی کنی ساختمان، دو هزار و ۹۹ مورد آرماتور بندی و هزار و ۶۶۲ مورد دیوار چینی نیز به مرحله اجرای سقف رسیده است.

وی با اشاره به توزیع رایگان سیمان در مناطق سیل‌زده ایلام افزود: تاکنون ۱۱ هزار و ۱۵۴ تن سیمان رایگان برای بازسازی در مناطق سیل‌زده استان توزیع شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام یادآور شد: برای هر واحد مسکونی احداثی روستایی و شهری ۱۶۰ کیسه سیمان اهدایی رهبر معظم انقلاب توزیع شده است.

کد خبر: ۱۰٬۲۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha