۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
۶۷۰۰ متقاضی مسکن ملی در ایلام ثبت نام کردند
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام:

۶۷۰۰ متقاضی مسکن ملی در ایلام ثبت نام کردند

ایلام - مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن شش هزار و ۷۴۳ نفر متقاضی در این استان ثبت ‌نام کردند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی ایلام، علی‌اصغر کاظمی اظهار کرد: در این مرحله هشت هزار و ۵۰۰ مسکن ملی در سطح استان احداث می‌شود که با توجه به فراهم بودن ظرفیت، امکان ثبت نام مجدد جاماندگان وجود دارد.

وی افزود: اسامی واجدان شرایط دریافت مسکن طرح اقدام ملی در نیمه اول خرداد ماه سال آینده معرفی شده و پیامکی برای تکمیل پرونده به این افراد ارسال می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام تاکید کرد: در مرحله اول از مجموع سه هزار و ۱۴۳ نفر متقاضی ثبت نام شده طرح اقدام ملی ساخت مسکن در استان یک هزار و ۹ نفر تایید شده‌اند.

وی  گفت: در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن شش هزار و ۷۴۳ نفر متقاضی در این استان ثبت ‌نام کردند.

کاظمی احداث واحدهای مسکن ملی در بافت های فرسوده شهری و دسترسی به امکانات زیربنایی از جمله خطوط انتقال آب، برق، گاز، فاضلاب، مخابرات، مدرسه و مسجد در این فضاها را از مزایای این طرح نسبت به طرح های قبلی برشمرد.

وی ادامه داد: به هر یک از واحدهای مسکونی این طرح بین ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات ۱۲ ساله با سود ۱۸ درصد تعلق گرفته و زمین این واحدها نیز امسال قیمت گذاری می‌شود و پس از گذشت دو سال، در اقساط ۳۶ ماهه از متقاضیان دریافت می‌شود.

کد خبر: ۱۰٬۲۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ر م IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
      0 0
      چرا پیامک تایید نیامده..از تایید شدگان مرحله اول بودم ب دلیل تغییر شهر انصراف دادم و مجدد ثبت نام کردم کد پیگیری دارم..اما از سایت امکان بارگذاری نمیدهد..لطفا پاسخگو باشید
    • سودابه مرادی زاده IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
      0 0
      آیا برای کسانی که ثبت نام نکرده و یا به هر دلیلی موفق به این گار نشدن فرصت داده میشه مثبا من اصلا این کار رو نکردم ولی متاسفانه اجازه بهم دهده نمیشه و مستاجرم و ماهی ۷۰۰ تومان کرایه میدم و سر پرست خانوار نیز هستم