۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
صادرات کالاهای استان سمنان به ۴۵ کشور/ صادرات ۱۱۴ قلم کالا
استاندار سمنان خبر داد:

صادرات کالاهای استان سمنان به ۴۵ کشور/ صادرات ۱۱۴ قلم کالا

سمنان - استاندار سمنان با بیان اینکه واحدهای تولیدی استان در سال ۹۸ علی رغم تمام سختی‌ها توانستند عملکرد خوبی داشته باشند، گفت: طی سال گذشته به ۴۵ کشور دنیا کالا صادر کردیم.

به گزارش خبرنگار بازار، علی رضا آشناگر صبح جمعه اول فروردین ماه با حضور در یک برنامه تلویزیونی در سیمای مرکز سمنان ضمن تشریح عملکرد استان در سال ۹۸ بیان کرد: در این سال علی رغم تمام سختی ها و دشواری ها توانستیم بسیاری از کارخانه های تعطیل شده را به تولید بازگردانیم.

وی با بیان اینکه علی رغم تمام این تنگاها شاهد صادرات کالاهای استان سمنان به ۴۵ کشور بودیم، افزود: علی‌رغم تمام گرفتاری و تنگناها سال ۹۸ توانستیم شاهد رونق تولید در استان باشیم که ان شاالله این روند تداوم یابد.

استاندار سمنان با بیان اینکه تحریم‌های اقتصادی سنگین بر کشورمان در سال گذشته حکم فرما بود، تاکید داشت: در ابتدای سال ۹۸ تعداد کشورهایی که استان سمنان به آنها کالا صادر می کرد ۳۵ کشور بود که در سال ۹۸ این میزان به ۴۵ کشور رسید و نشان می دهد که در سال گذشه توانسته ایم عملکرد خوبی در زمینه صادرات ۱۱۴ قلم کالا داشته باشیم.

آشناگر در ادامه و با بیان اینکه مردم ایران و استان سمنان در سال ۹۸ رنج‌ها و مصائب زیادی را در این سال تحمل کردند، گفت: حوادث قهریه و طبیعی از جمله مسائلی بودند که در سال گذشته با آن روبرو بودیم.

کد خبر: ۱۰٬۲۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha