۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
هایما S۷ پلاس قابلیت نصب موتور «۲۴۰۰ سی سی» را دارد
مدیر برند هایما S۷ پلاس:

هایما S۷ پلاس قابلیت نصب موتور «۲۴۰۰ سی سی» را دارد

مدیر برند هایما S۷ پلاس گفت: براساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، هایما S۷ پلاس در حال حاضر تنها خودروی دارای چهار ستاره کیفی در رده قیمتی بیش از۵۰۰ میلیون تومان است.

به گزارش بازار به نقل از ایران خودرو، کامران سپهری افزود: سایر خودروهای SUV تولید داخل موجود در این رده قیمتی، هنوز موفق به اخذ چهار ستاره کیفی نشده‌اند و به این ترتیب هایما S۷ پلاس بالاترین کیفیت را در میان رقبا به خود اختصاص داده است.

وی افزود: پس از حضور موفق هایما S۷  توربو شارژ در بازار ایران و رضایت کامل مشتریان از مشخصات فنی محصول از جمله قوای محرکه، موتور، گیربکس، ایمنی و همچنین استایل و طراحی، گروه صنعتی ایران خودرو براساس رویکرد خود در ارتقا و بهبود مستمر محصولات، ارتقای این محصول را نیز در دستور کار قرار داد و مدل S۷ پلاس عرضه شد.

مدیر برند هایما S۷ پلاس با اشاره به تغییرات و بهبودهای انجام شده در این خودرو نسبت به نسخه S۷، بیان کرد: عمده تغییرات در قسمت داخلی خودرو صورت گرفته، به گونه‌ای که راننده از منظر راحتی، ارگونومی و زیبایی داشبورد و سایر تزیینات حس راحتی بیش‌تری می کند.

وی عنوان کرد: خودروی هایما S۷ پلاس دارای موتور ۱.۸ توربو است و قابلیت نصب موتور قوی تری در سطح ۲۴۰۰ سی سی با مصرف سوخت پایین تر را هم دارد. قوی تر بودن این موتور با توجه به بخش بندی قیمتی محصول، مزیتی است که می تواند هایما را از سایر خودروهای هم رده موجود در بازار متمایز کند.

به گفته سپهری، گیربکس اتوماتیک AT۶ عملکرد بسیار مناسبی با شرایط جاده ای و آب و هوایی ایران دارد و مجموعه موتور به کار رفته در هایما S۷ پلاس، یکی از نقاط قوت بالای این محصول است.

وی افزود: با توجه به توربو بودن این خودرو، کالیبراسیون کامل موتور متناسب با شرایط جاده ای، آب و هوایی و بنزین موجود در ایران توسط شرکت ایپکو انجام شده که موجب شده این خودرو بتواند بهترین عملکرد با قابلیت اطمینان بالا و کمترین استهلاک را داشته باشد.

مدیر برند خودروی هایما S۷ پلاس، استایل این خودرو را تداعی کننده قدرت و پرستیژ دانست و گفت: این خودرو هم چنین دارای راحتی، ایمنی و سطح امکانات بالایی از جمله فرمان برقی، صندلی برقی، دوربین ۳۶۰ درجه و سنسورهای نور و باران و… است.

وی با بیان این‌که خودروی هایما S۷ پلاس تحت شبکه گسترده نمایندگی ها و ‌خدمات پس از فروش ایران خودرو قرار دارد، تصریح کرد: این امر موجب می شود تا مشتریان نگرانی در ارتباط با خدمات پس از فروش خودروهای خارجی عرضه شده توسط ایران خودرو نداشته باشند.

سپهری در ادامه بیان کرد: گارانتی این محصول برای قوای محرکه پنج سال و ۱۰۰ هزار کیلومتر و برای سایر قطعات خودرو نیز سه سال و ۶۰ هزار کیلومتر است، سهولت دسترسی به قطعات یدکی نیز وجه تمایز این خودرو نسبت به سایر خودروهای خارجی در بازار است که موجب رفع نگرانی مشتریان از خرید این خودرو می شود.

گفتنی است، تغییرات هایما S۷ پلاس، نسبت به خودروی مبنا شامل مجموعه داشبورد جدید، مجموعه مولتی مدیا و سیستم جی. پی. اس جدید، پنل کنترل سیستم تهویه مطبوع، غربیلک فرمان، کنسول وسط و اهرم ترمزدستی، رودری ها شامل روکش، قاب و کلید شیشه بالابر، روکش جدید صندلی ها، آینه های جانبی، گل پخش کن بیرونی و… می شود.

کد خبر: ۱۰۲٬۶۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha