۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۰
اپیدمی کرونا در واحدهای کارگری گلستان نداریم/ حمایت بیمه‌ای از کارگران مبتلا
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

اپیدمی کرونا در واحدهای کارگری گلستان نداریم/ حمایت بیمه‌ای از کارگران مبتلا

گرگان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: اپیدمی کرونا در واحدهای کارگری استان نداریم و تاکنون واحد تولیدی و معدنی به دلیل شیوع کرونا در گلستان تعطیل نشده است.

سعید مازندرانی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: بازرسی های مستمر به همراه کارشناسان بهداشت از واحدهای صنعتی و معدنی استان در حال انجام است و تاکنون اپیدمی کرونا در واحدهای کارگری استان نداریم.

وی بدون ارائه آمار از تعداد کارگران مبتلا به کرونا در استان، افزود: چند نفر از کارگران استان نیز به این ویروس مبتلا شده اند اما اپیدمی که منجر به تعطیلی واحد تولیدی و یا معدنی در استان شود شاهد نبوده ایم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان ادامه داد: راهکارها و دستورالعمل ها برای پیشگیری از شیوع کرونا به واحدهای صنعتی و معدنی استان ابلاغ شده و اقداماتی برای آموزش، ضدعفونی کردن و تب سنجی در برخی در واحدهای تولیدی استان در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت بعضی از صنوف در استان به طور خودجوش کاهش یافته اما ما هیچ واحد صنعتی و معدنی را تعطیل نکرده ایم، تصریح کرد: همچنین بعضی از کارفرمایان برای پیشگیری از شیوع کرونا به کارگران بالای ۵۰ سال مرخصی باحقوق داده اند.

مازندرانی خاطرنشان کرد: حمایت‌های بیمه ای برای کارگران مبتلا به بیماری کرونا در نظر گرفته شده و بیمه بیکاری مبتلایان پرداخت می‌شود تا مشکلی برای کارگران و کارفرمایان گلستانی ایجاد نشود.

کد خبر: ۱۰٬۲۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha