۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹
 چوب در جنگل می پوسد اما به صنعت داده نمی‌شود
مدیرعامل صنایع چوب وکاغذ مازندران:

چوب در جنگل می پوسد اما به صنعت داده نمی‌شود

ساری- صفریان، مدیرعامل شرکت صنایع چوب وکاغذ مازندران با اشاره به مشکل تامین مواد اولیه گفت: چوب در جنگل می پوسد ولی به صنعت داده نمی شود.

علی اکبر صفریان در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه چوب وکاغذ جزو قدیمی ترین صنایع در کشور محسوب می شود، گفت: تکنولوژی این صنعت قابل قیاس با دیگر صنایع نیست.

وی با بیان اینکه چوب و کاغذ ۳۰ درصد کاغذ کشور را تامین می کند، آن را جزو شرکت های بزرگ در کشور و خاورمیانه بیان کرد و گفت: از نظر تامین نیروی فنی و مناسب نیز نقش بسزایی دارد.

مدیرعامل کارخانه چوب و کاغذ مازندران با اشاره به پیوند صنعت با دانشگاه و بازار کار امری مهم است، گفت: وجود مجموعه چوب و کاغذ و مجموعه های تابعه نظیر دانشگاه برای مردم منطقه کارایی و تاثیر بسزایی دارد.

صفریان یادآور شد: ۶۰۰ میلیون دلار ۲۰ سال گذشته برای چوب و کاغذ در استان سرمایه گذاری شده است.

وی ارزش ریالی کارخانه را در حال حاضر بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: نباید یک خط این مجموعه غیرفعال و یا برای تامین مواد اولیه دارای مشکل باشند.

مدیرعامل کارخانه چوب و کاغذ مازندران گفت: چوب و کاغذ مازندران به دلیل همجواری با جنگل برای تامین مواد اولیه در مازندران ساخته شده است، گفت: به بهانه طرح تنفس چوبی از جنگل خارج نمی شود و در تامین مواد اولیه با مشکل روبرو هستیم.

صفریان گفت: اکنون چوب در جنگل پوسیده می شود ولی به صنعت برای تامین مواد اولیه داده نمی شود.

کد خبر: ۱۰۲٬۶۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha