۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۱
جهش تولید در شرایط تحریم و کرونا، نسخه شفابخش اقتصاد کشور است
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس:

جهش تولید در شرایط تحریم و کرونا، نسخه شفابخش اقتصاد کشور است

اردبیل - سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: جهش تولید در شرایط تحریم و کرونا، نسخه شفابخش اقتصاد کشور است.

صدیف بدری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: نظر به شرایط کشور که مورد تحریم‌های ظالمانه قرار گرفته و نیز در شرایطی که با بحران ویروس کرونا مواجه شده، پرداختن به تولید یک بحث است و ضرورت جهش در تولید یک بحث جدی تر.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: نامگذاری سال ۹۹ به عنوان جهش تولید، یعنی اشراف کامل رهبر معظم انقلاب به شرایط حاکم بر این عرصه ، خسارت‌های ناشی از کرونا و تحریم و نیز توانمندی‌های بالقوه و بالفعل کشور در ایجاد یک جهشی که بتواند هم شرایط نرمال تولید را داشته باشد، هم جبران خسارت ها را بکند و هم برای ایجاد یک تحول، حرفی برای گفتن داشته باشد.

بدری افزود: ایجاد چنین جهشی فقط و فقط با برنامه مبتنی بر شناخت نیازها و توانمندی‌ها و تدبیر مدیریتی و تعامل بسیار قوی با کشورهای دیگر، امکان پذیر است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین اظهار کرد: تولید در سال ۹۹ علاوه بر جبران کاستی‌های سال ۹۸ ، که چندان موفق به رونق ملی نشد باید ضمن رونق بخشی، جهش بعد از رونق را نیز داشته باشد.

بدری افزود: در واقع سال ۹۸ و سال ۹۹ مکمل هم و این دو مکمل اهداف عناوین سال های دور تر نیز خواهد بود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه بعد از شرایط تحریم و کرونا تنها راه جبران کاستی‌ها ایجاد یک جهش جدی در تولید است گفت: در واقع در شرایط کنونی جهش تولید نسخه شفابخش اقتصاد کشور است.

کد خبر: ۱۰٬۲۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha