۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳
بخوانید از برند اسکپتر، بدانید از کارآفرینی با دست‌های خالی

بخوانید از برند اسکپتر، بدانید از کارآفرینی با دست‌های خالی

اگر به شغلتان عشق نمی‌ورزید، باید به سرعت مسیرتان را عوض کنید. بیش از نیمی از عمر انسان عصر بیست و یکم در مسیر فعالیت‌های اقتصادی صرف می‌شود.

به گزارش بازار، کار و فعالیت اقتصادی از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان این مرز و بوم است. تحقیقات نشان می‌دهند که غالب دانشجویان از آینده شغلی خود نا مطمئن هستند. همین موضوع سبب کاهش علاقه آنها به درس و افت نمرات تحصیلی شده است. در این میان دانشجویان زیادی هم وجود دارند که دغدغه‌های بزرگ‌تری در سر می‌پرورانند. اگر شما هم جز دانشجویانی هستید که می‌خواهید مارک زاکربرگ قرن خود باشید، این مقاله دقیقاً برای شما نوشته شده است.

بازار موردعلاقه‌تان را پیدا کرده‌اید؟

اگر به شغلتان عشق نمی‌ورزید، باید به سرعت مسیرتان را عوض کنید. بیش از نیمی از عمر انسان عصر ۲۱ ام در مسیر فعالیت‌های اقتصادی صرف می‌شود. همین موضوع اهمیت داشتن شغل مورد علاقه را نشان می‌دهد. شما باید شغلی را انتخاب کنید که دقیقاً مد نظرتان باشد و با صرف زمان برای آن احساس شادی بکنید. بنیان‌گذاران برند اسکپتر نیز دقیقاً همین موضوع را مورد توجه قرار دادند. برادران محمودی در سال ۱۳۹۵ تصمیم گرفتند مسیر علایق خود را دنبال کنند. بدین ترتیب پای ایرانی‌ها به دنیای پهناور گیمینگ گشوده شد.

گیمینگ، یکی از پول‌سازترین صنایع دنیا

در کنار اینکه علاقه یکی از مهم‌ترین ارکان برای انتخاب حیطه کارآفرینی است، اندازه بازار در دسترس نیز در این زمینه اهمیت ویژه‌ای دارد. با پیشرفت تکنولوژی این روزه بازی‌های دیجیتال تنها یک تفریح برای اوقات فراغت نیست بلکه یک سبک زندگی برای افراد جوان محسوب می‌شود. به دلیل وجود نبوغ، تکنولوژی و نیروی کار جوان این صنعت تبدیل به یکی از پول‌سازترین صنایع قرن بیست و یکم شده است. برادران محمودی نیز با در نظر گرفتن این موضوع اقدام به تولید و واردات محصولات گیمینگ به داخل کشور نمودند.

محصولات برندهای مطرح آمریکایی روی میز بازی جوانان ایرانی

شاید شما تصور کنید اقدام به کارآفرینی آن هم با دستان خالی و توسط قشر دانشجو امری غیر ممکن باشد؛ اما خانواده محمودی این دشواری‌ها را از سر گذراندند. آنها برای کسب سرمایه گذار اقدام به نگارش طرح کسب و کار خود کردند. اگر شما هم کمی خوش شانس و مقدار زیادی علم در زمینه کارآفرینی داشته باشید معمولاً می‌توانید یک سرمایه گذار خوب جذب کنید. این دقیقاً همان جایی بود که برند سیلور لایت با حمایت خود از طرح کسب و کاری برادران محمودی حمایت کرد. بدین ترتیب اولین محموله‌های مانیتور گیمینگ برند اسکپتر وارد کشور شد.

کیفیت عالی و قیمت مناسب دو رکن مهم برای فروش

هرچند برندها و بیزینس‌های مختلف در سال‌های اخیر اقدام به واردات محصولات مختلف کردند، اما درصد کمی از آنها به موفقیت اسکپتر دست یافتند. این امر را می‌توان به عوامل مختلفی ارتباط داد. به عنوان مثال اگر قیمت محصولات اسکپتر را با محصولات مشابه مقایسه کنید، متوجه می‌شوید در ازای پولی که پرداخت می‌کنید خدمات بسیار بیشتری به دست می‌آورید. بنیان‌گذاران اسکپتر نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش خود را نیز به عنوان یکی دیگر از نقاط قوت خود مطرح می‌کنند. آنها معتقدند ارائه مشاوره قبل از خرید و رسیدگی به مشکلات مشتریان تجربه یک خرید عالی برای آنها را رقم میزند. بدین ترتیب مشتریان برای خریدهای بعدی به مجموعه برند اسکپتر مراجعه می‌کنند.

محصولاتی که مطابق با نیاز کاربران اختصاصی شده‌اند

خرید محصولاتی از برندهای مطرح جهانی همواره مشکلات زیادی در پی دارد. به عنوان مثال ممکن است شما با خرید یک کیبورد مکانیکی از یک برند مطرح از کیفیت بالای آن لذت ببرید. اما به مرور متوجه خواهید شد که جزئیات این محصول متناسب با سبک کاری شما طراحی شده است. برادران محمودی در پی حل این مشکل، اقدام به طراحی محصولات اختصاصی برای کاربران ایرانی کردند. بدین ترتیب محصولات اسکپتر متناسب با فیدبک‌هایی که از مشتریان به دست می‌آید تغییر می‌یابد و به صورت اختصاصی توسط برند اسکپتر و برای کاربران ایرانی طراحی می‌شود.

اگر تخصصی‌تر کار کنید، موفق‌تر خواهید بود

یکی از مواردی که می‌تواند سبب موفقیت بیشتر شما در حیطه کاری شود، تخصصی بودن شماست. بند اسکپتر نیز این موضوع را به خوبی درک کرده است. به همین منظور به صورت تخصصی به طراحی انواع مانیتورهای گیمینگ پرداخته است. هرچند سایر محصولات این برند مانند کیس و کیبورد مکانیکی نیز از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند. در ادامه دو نمونه از بهترین محصولات این برند را بررسی خواهیم کرد.

کیبورد مکانیکی اسکپتر کی پرو

بخوانید از برند اسکپتر، بدانید از کارآفرینی با دست‌های خالی

مهم نیست شما یک گیمر هستید یا یک تایپیست، کیبورد مکانیکی اسکپتر KeyPro می‌تواند همه نیازهای شما را برآورده کند. این محصول یکی از محصولات به نسبت ارزان موجود در بازار است که امکانات بی نظیری را برای کاربر فراهم می‌کند. به عنوان مثال:

· پس‌زمینه RGB قابل تغییر برای تک‌تک سوئیچ‌ها 

· سوئیچ‌های مکانیکی قهوه‌ای 

· ۵ سوئیچ مکانیکی آبی برای تایپیست‌ها 

· ۵ سوئیچ مکانیکی قرمز برای گیمرها 

· قابلیت شخصی سازی و تغییر مکان همه سوئیچ‌ها 

همه این ویژگی‌ها این محصول برند اسکپتر را غیر قابل رقابت کرده است. شما می‌توانید برای مطالعه اطلاعات بیشتر این محصول به فروشگاه کیبورد مکانیکی های سیستم سری بزنید.  

مانیتور گیمینگ “۲۴ اسکپتر مدل SlicerPro۲۰۲۱ کالیبره شده

این محصول را می‌توان انقلابی در واردات مانیتورهای گیمینگ برشمرد. چراکه این مانیتور گیمینگ با پنل IPS و رزولوشن ۴K قابلیت نمایش یک میلیارد رنگ مختلف را دارد. از طرفی به دلیل سرعت تأخیر بی نظیر ۱ میلی ثانیه و نرخ بروز رسانی ۱۴۴ هرتز، تصاویری فوق‌العاده روان برای گیمرها خلق می‌کند. در نتیجه مانیتور گیمینگ “۲۴ اسکپتر مدل SlicerPro۲۰۲۱ کالیبره شده همه ویژگی‌هایی که برای یک بازی هیجان‌انگیز نیاز دارید را دارد. لازم به ذکر است که این محصول تنها محصول برند اسکپتر در زمینه مانیتور گیمینگ نیست. اگر علاقه‌مند به مشاهده سایر محصولات مشابه هستید، می‌توانید از طریق لینک درج شده به فروشگاه مانیتور گیمینگ های سیستم سری بزنید.  

بخوانید از برند اسکپتر، بدانید از کارآفرینی با دست‌های خالی

جشنواره‌های هیجان‌انگیز اسکپتر

پیش‌تر به برخی از عوامل موفقیت اسکپتر در ایران اشاره کردیم. برگزاری جشنواره‌های هیجان‌انگیز، یکی دیگر از مواردی است که در موفقیت اسکپتر نقش بسیار مثبتی داشته است. این برند با همکاری های سیستم پلت فرمی بی نظیر برای خرید و خدمات پس از فروش ایجاد کرده است. اگر شما برای اولین بار از محصولات این سیستم بر روی پلت فرم های سیستم خرید کنید، علاوه بر استفاده از یک تخفیف فوق‌العاده، عضو باشگاه مشتریان اسکپتر می‌شوید. حالا شما می‌توانید از خدمات بیشتر و تخفیف‌های ویژه‌تر بهره بگیرید.  

کد خبر: ۱۰۲٬۵۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha