۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹
تخصیص هزار میلیارد ریال برای تکمیل سدگلورد
رئیس مجمع نمایندگان مازندران خبر داد؛

تخصیص هزار میلیارد ریال برای تکمیل سدگلورد

بهشهر- شریعتی، رئیس مجمع نمایندگان مازندران از تخصیص هزار میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی برای سد گلورد و احداث راه جایگزین روستایی خبر داد.

غلامرضا شریعتی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به تخصیص هزار میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی اظهار داشت: این اعتبار تملک دارایی برای سد گلورد و احداث راه جایگزین روستایی درنظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این اعتبار در جلسه هیئت وزیران مطرح و تایید شده است، تخصیص آن را گامی مهم برای توسعه پایدار دانست و گفت:اعتبار تملک دارایی سرمایه ای از محل منابع ماده ۳۸ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت برای آبگیری کامل گلورد و تاثیر آن در پیشگیری از سیلاب شهرستان نکا تخصیص داده شده است.

وی افزود: همچنین این اعتبار برای احداث راه و پل جایگزین شامل راه واقع در پایین تراز آب دریاچه سد گلورد و برقراری ارتباط جاده ای روستاهای بالادست اختصاص داده شده است.

شریعتی گفت: وزارت نیرو موظف است ضمن نظارت فنی و اجرایی بر روند انجام پروژه،گزارش را به سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان مدیریت بحران ارسال کند.

این نماینده مجلس با اشاره به ضرورت و اهمیت آبگیری کامل سد گلورد و تاثیر آن در پیشگیری از سیلاب اظهار داشت: برای تکمیل این پروژه اعتبار مورد نظر تخصیص داده شده است.

کد خبر: ۱۰۲٬۵۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha