۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
ظرفیت کم‌نظیر در احداث سوله و سازه در بوشهر/مدیران از بخش خصوصی حمایت کنند
تولید کننده و فعال بخش خصوصی مطرح کرد؛

ظرفیت کم‌نظیر در احداث سوله و سازه در بوشهر/مدیران از بخش خصوصی حمایت کنند

بوشهر- امیری تولید کننده و فعال بخش خصوصی با اشاره به ظرفیت کم‌نظیر در احداث سوله و سازه در بوشهر خواستار حمایت مدیران از بخش خصوصی شد.

به گزارش خبرنگار بازار، شرکت بوشهر سوله‌ساز یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه ساخت سوله و اجرای دیگر سازه‌ها نظیر پل، مخازن سوخت و مایعات، کانکس و کانتینر، جرثقیل‌های سقفی و دروازه‌ای است که در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر مستقر بوده و تولیدات آن دارای کیفیت بالا و قیمت مناسبی هستند.


شرکت بوشهر سوله ساز در کنار تولید انواع سوله و سازه‌های فلزی که قسمت اعظم سازه‌ها و ساخت و سازهای روز صنعت کشور، استان و مناطق صنعتی را تشکیل می‌دهد، در زمینه ساخت انواع مخازن شامل مخازن ذخیره‌ای و تحت فشار در شاخه سازه‌های فلزی و پیچ و مهره‌ای که سازه مطرح روز دنیا است، فعالیت می‌کند.

در این واحد در کنار ارتقای کیفیت محصولات تولیدی، مسئله کاهش و پایین نگه داشتن هزینه‌های تولید مد نظر قرار گرفته است که در نهایت موجب کاهش هزینه تمام شده تولیدات می شود.


طراحی، ساخت و نصب سازه های فلزی، مخازن ذخیره‌ای و تحت فشار، تاسیسات نیروگاهی و پتروشیمی و پالایشگاهی،تجهیزات دریایی و. ... از دیگر خدمات شرکت بوشهر سوله‌ساز است.

مدیرعامل شرکت بوشهر سوله‌ساز در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با تاکید بر لزوم حمایت مسئولان از بخش خصوصی اظهار داشت: این شرکت دارای توان تخصصی و فنی بالایی بوده و تولیدات ما با بالاترین کیفیت مورد تائید شرکت‌های بزرگ استانی و کشوری قرار گرفته و طی سال‌های گذشته پروژه‌های بزرگ و مهمی را انجام داده‌ایم.

داریوش امیری با تاکید بر لزوم رفع مشکلات بخش خصوصی افزود: شد: مسئولان در حوزه توسعه زیرساخت‌ها و همچنین رایزنی برای صادرات محصولات تولیدی باید همکاری و همراهی کنند تا شاهد افزایش اشتغال و بهبود راندمان باشیم.

وی افزود: در شرایطی که با تحریم‌های اقتصادی بین‌المللی و ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنیم، همراهی مدیران و ارتباط با بازارهای هدف می‌تواند انگیزه ما را بیشتر کند و در حوزه اشتغال و تولید، گره‌گشا باشد.

امیری، ظرفیت تولید این شرکت را ۵۰۰ تا هزار تن در ماه عنوان و بیان کرد: در عرصه تولید با استفاده از دستگاه‌های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک بهترین سازه‌ها تولید و در صنایع مختلف بکارگیری می‌شود.

وی طراحی و ساخت و نصب انواع سوله، طراحی، ساخت و نصب سازه‌های فلزی صنعتی و طراحی، ساخت و نصب سازه‌های تاسیسات نیروگاهی و پتروشیمی و پالایشگاه و همچنین تجهیزات دریایی را از تولیدات مهم این شرکت دانست.

مدیرعامل شرکت دقیق صنعت افزود: طراحی، ساخت و نصب انواع سازه‌های پیچ و مهره‌ای، طراحی، ساخت و نصب انواع پل، انواع مخازن صنعتی و غیرسنعتی، انواع جرثقیل سقفی و دروازه‌ای و طراحی و ساخت انواع کانکس و کانتینر از دیگر تولیدات ما است.


وی گفت: حضور و استقرار در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر یک مزیت مهم برای سرمایه‌گذاران در این منطقه محسوب می‌شود و می‌توانیم خدمات بهتر و بیشتری را با قیمت مناسب‌تر به شرکت‌های سرمایه‌گذار در منطقه ارائه کنیم.


امیری ادامه داد: انتظار می‌رود سرمایه‌گذاران از ظرفیتی که در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر قرار دارد استفاده کنند تا هم افزایش تولید محقق شود و هم اینکه شاهد توسعه اشتغال باشیم.


وی اضافه کرد: در حال حاضر ۲۰ نفر در این شرکت مشغول به فعالیت هستند و در صورتی که سفارش‌های لازم دریافت شود، قابلیت گسترش اشتغال تا ۳۰۰ نفر را نیز داریم.


مدیرعامل شرکت بوشهر سوله‌ساز  تصریح کرد: در کنار فعالیت‌های صنعتی که داریم، ۲۰ هزار متر مربع انبار سرپوشیده و آزاد هم داریم که ظرفیت خوبی برای انبار کالاهای مختلف است.


وی تاکید کرد: ما به عنوان یک صنعت مادر در حوزه صنعتی فعالیت داریم و انتظار می‌رود علاوه بر ترغیب صنایع و سرمایه‌گذاران به استفاده از ظرفیت این شرکت،‌ حمایت مناسب از شرکت‌های فعال در منطقه صورت گیرد.

کد خبر: ۱۰۲٬۵۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha