۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی ویژه روستائیان/ اشتغال یک هزار و ۳۸۰ نفر
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در فارس خبر داد؛

اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی ویژه روستائیان/ اشتغال یک هزار و ۳۸۰ نفر

شیراز- مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در استان فارس گفت: بیش از هزار و ٣٨٠ شغل ویژه روستائیان در استان فارس با اعتباری بالغ بر ٢۶۶ میلیارد ریال طی شش سال ایجاد شد.

‌به گزارش بازار، سجاد پارسائیان بیان کرد: یکی از رسالت‌هایی که بر عهده این صندوق است ایجاد اشتغال برای زنان روستایی است که این در حالی است که توجه این صندوق نیز به این مسیر بوده و بالغ بر یک هزار و ۳۸۰ شغل ویژه زنان روستایی ایجاد شده است.

وی افزود: بر اساس اقدامات انجام شده تاکنون بالغ بر دو هزار و ۵۶۸ تسهیلات اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر ۸۱۵ میلیارد ریال به متقاضیان ایجاد شغل ارائه شده که بالغ بر سه هزار و ۶۰۰ شغل نیز ایجاد کرده است.

پارسائیان یادآور شد: یکی از طرح‌هایی که در تمامی روستاهای استان فارس قرار است ایجاد شود طرح روستای بدون بیکار است در این طرح که با همکاری دستگاه‌های خدمت رسان انجام خواهد شد روستاهای هدف شناسایی شده است و مشاغلی که بهترین بازخورد را در این روستاها خواهد داشت با ارائه تسهیلات ایجاد شده تا بتوان روستایی بدون بیکار داشته باشیم.

او ادامه داد: با توجه به ظرفیتی که در شهرستان خرامه وجود داشت مقرر شد که این شهرستان به عنوان شهر قارچ استان فارس مقرر شود و در این راستا تسهیلات مختلفی به متقاضیان در راستای ایجاد مزرعه قارچ نیز پرداخت شد.

وی همچنین با اشاره به توجه به مناطق حاشیه نشین شهری از طریق ۱۶ صندوق ویژه که برای این کار در نظر گرفته شده است خبر از ایجاد ۳۵۰۰ شغل پایدار در مناطق روستایی داد.

کد خبر: ۱۰۲٬۵۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha