۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
سوخت رسانی در غرب مازندران دچار وقفه نشده است
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی غرب مازندران:

سوخت رسانی در غرب مازندران دچار وقفه نشده است

چالوس- مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی غرب مازندران با اشاره به تلاش ناوگان حمل ونقل و جایگاه داران سوخت گفت: تاکنون وقفه ای در زمینه سوخت رسانی نداشتیم.

تورج امانی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه با تلاش ناوگان حمل ونقل و جایگاه داران سوخت به موقع در غرب استان توزیع می شود، افزود: این مسئله سبب شد تا شاهد تشکیل صف های طویل در جایگاه های سوخت نباشیم.

وی با اظهار اینکه غرب مازندران جزو مناطق پرتردد کشور است، افزود: تاکنون وقفه ای در زمینه سوخت رسانی نداشتیم و امیدواریم این رویه ادامه یابد.

وی با اشاره به اینکه به رغم شرایط کرونایی و محدودیت سفر شاهد افزایش مصرف سوخت هستیم، گفت: در حال حاضر روند سفرها در حال کنترل بوده و وضعیت خوب است.

امانی با عنوان اینکه میزان مصرف معادل اوضاع عادی در ادوار قبل است، گفت: خوشبختانه توانستیم سی ان جی را به عنوان سوخت پاک جایگزین بنزین کنیم و مصرف سی ان جی رو به افزایش است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی غرب مازندران به تقاضا برای مصرف بنزین سوپر اشاره کرد و گفت: بنزین سوپر با سیاست های پالایشگاهی عرضه می شود و تلاش می کنیم به صورت عادلانه در شهرها و مناطق مختلف غرب استان توزیع شود.

وی به دغدغه های صنفی ناوگان سوخت رسان اشاره کرد و گفت: در برش های منطقه ای تلاش می کنیم تا مشکلات فعالان این حوزه را برطرف کنیم.

امانی وضعیت ذخیره سوخت را در منطقه غرب مازندران مطلوب دانست و گفت: مشکلی از نظر ذخیره سوخت در منطقه نداریم.

کد خبر: ۱۰۲٬۴۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha