۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
حمل بیش از ۴ میلیون تن کالا از استان همدان به سراسر کشور
مدیرکل راهداری همدان خبر داد:

حمل بیش از ۴ میلیون تن کالا از استان همدان به سراسر کشور

همدان - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از جابجایی بیش از چهار میلیون تن کالا از این استان به مناطق مختلف کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ صفر صادقی راد در نشست با عوامل نیروی انتظامی و پلیس راه استان و خبرنگاران اظهار کرد: طی چهار ماهه نخست امسال در زمینه تناژ حمل کالا بیش از چهار میلیون تن کالا حمل شده که تقریباً مساوی کل تناژ سال قبل بوده است.

وی افزود: استان همدان از لحاظ جابجایی کالا از جمله چهار استان موفق در کشور است و بیشترین میزان حمل نهادهای دامی را از بنادر جنوبی به داخل استان داشته است.

صادقی راد ادامه داد: این استان از جمله حاملان مهم بار از مبدا بنادر به دیگر استان‌های کشور بوده چنانچه از ابتدای آغاز طرح تاکنون یک هزار و ۲۰۰ دستگاه بار مورد نیاز را به داخل استان حمل کرده است.

مدیرکل راهداری استان همدان یادآور شد: به پنج تا ۶ شرکت باربری استان همدان مجوز فعالیت حمل مستقیم بار از مبدا بنادر جنوبی داخل استان را داده‌ایم که تعرفه حمل نهاده‌های دامی و کالاهای اساسی به طور مثال از خوزستان مستقیماً و توسط همین شرکت‌های باربری به صورت سریع السیر به استان همدان انجام پذیرفته است.

وی در ادامه در خصوص اقدامات چهار ماهه نخست سال جاری مطالبی را بیان کرد و افزود: در حوزه راهداری نصب علائم راهنمایی و رانندگی و هشدار دهنده و جاده‌ای از جمله وارد است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان همچنین به طرح ایمن سازی مدارس حاشیه جاده‌ها اشاره و اضافه کرد: این موضوع فرهنگ سازی لازم را می‌طلبد زیرا حاشیه راه‌ها و دانش آموزان این حواشی در معرض خطر هستند.

صادقی راد تأکید کرد: طرح ارتقاء ایمن سازی مدارس حاشیه جاده‌ها همچنان در دست اقدام است و کمیسیون‌های ماده ۱۱ رانندگان به موضوع رسیدگی کرده است.

کد خبر: ۱۰۲٬۴۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha