۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸
بارش برف در برخی نقاط سردسیر کشور
مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی خبر داد:

بارش برف در برخی نقاط سردسیر کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ادامه بارش ها در برخی مناطق کشور خبر داد و گفت: از روز یکشنبه سامانه بارشی قدرتمندی وارد کشور می شود که بارش‌های خوبی دارد و یکشنبه اکثر نقاط کشور بارانی خواهد بود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، صادق ضیائیان، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی به تشریح آخرین وضعیت جوی کشور پرداخت و گفت: امروز در مناطق خراسان شمالی، خراسان رضوی، بخش‌هایی از استان کرمان، استان فارس، شمال خوزستان، شمال خراسان جنوبی و ارتفاعات استان‌های البرز، تهران، قزوین، گیلان و مازندارن بارندگی داریم.

او با اشاره به این که روز جمعه بارندگی‌ها عمدتا برای شمال شرق کشور پیش بینی می شود، افزود: جمعه بارش‌ها در نیمه شرقی خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی خواهد بود و همچنین بارش‌های پراکنده‌ای در خراسان شمالی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: از اواخر وقت فردا جزایر خلیج فارس بارندگی خواهند داشت و دریای جنوب مواج می شود. در جنوب آذربایجان غربی هم بارش‌ها از اواخر وقت جمعه شروع می شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به این که انتظار داریم از روز شنبه بارش‌ها نیمه غربی و جنوب کشور را در گیر کند، ادامه داد: در اواخر شنبه بارش‌های پراکنده ایی را در شمال شرق خواهیم داشت.

به گفته او از یکشنبه سامانه بارشی قدرتمندی وارد کشور می شود که بارش های خوبی دارد و یکشنبه اکثر نقاط کشور بارانی خواهد بود.

ضیائیان افزود: از روز یکشنبه کاهش دما را خواهیم داشت و در برخی نقاط سردسیر انتظار بارش برف می رود.

او درباره دمای تهران نیز گفت: کمینه دمای هوای تهران ۱۲ و بیشینه دما ۲۱ درجه بوده است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گرمترین و سردترین مراکز استان‌ها را این گونه برشمرد و گفت: اردبیل با دمای یک درجه زیر صفر سردترین مرکز استان و بندرعباس با دمای ۲۸ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان طی ۲۴  ساعت گذشته بوده‌اند

کد خبر: ۱۰٬۲۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha