۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۲
بازسازی دستگاه خم کن هیدرولیک نیروگاه شهید رجایی به دست مهندسان داخلی
برای نخستین بار در کشور صورت گرفت؛

بازسازی دستگاه خم کن هیدرولیک نیروگاه شهید رجایی به دست مهندسان داخلی

قزوین- مدیر امور تعمیرات نیروگاه بخار مجتمع سیکل ترکیبی شهید رجایی گفت: دستگاه خم کن لوله در این نیروگاه برای اولین بار از سوی متخصصان و مهندسان داخلی این مجتمع مورد بازسازی و تعمیر اساسی قرار گرفت.

به گزارش بازار  به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، حسن آزاد مرد افزود: متخصصان اداره فاین مکانیک و کارگاه بخار این شرکت به منظور کاهش هزینه های تعمیرات، با استفاده از ظرفیت‌های داخلی اقدام به تعمیر  و بازسازی دستگاه خم کن هیدرولیک کردند.

وی افزود: در پی ایجاد مشکل فنی در جک دستگاه خم کن هیدرولیک، متخصصان اداره فاین مکانیک پس از بررسی و تحلیل فنی و با استفاده از خلاقیت و ابتکار، اقدام به تعمیر این دستگاه نمودند.

 آزادمرد در ادامه اظهار داشت: پس از آب بندی و ساخت بوش برنجی و تعویض سوپاپ  مسیر اصلی تخلیه روغن جک دستگاه خم کن هیدرولیک و قرار دادن سوپاپ در مسیر خروجی پمپ و تقویت کردن نگه دارنده فنر مربوط به پیستون این دستگاه، برای اولین بار در شرکت این تجهیز آماده به کار شد.

 دستگاه خم کن هیدرولیک، برای خم کردن لوله‌ها در سایزهای مختلف استفاده می‌شود و از تجهیزات مهم و ابزاری استراتژیک و ضروری برای انجام تعمیرات و تعویض  لوله‌های بویلر است که در نیروگاه‌های حرارتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کد خبر: ۱۰۲٬۳۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha