۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴
وضعیت بازار استان همدان به صورت میدانی بررسی می شود
استاندار همدان:

وضعیت بازار استان همدان به صورت میدانی بررسی می شود

همدان - استاندارهمدان با بیان اینکه وضعیت بازار استان همدان به صورت میدانی بررسی می‌شود، گفت: ضرورت تامین کالاهای اساسی مردم از موضوعات اولویت‌دار ستاد تنظیم بازار است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان؛ سید سعید شاهرخی ظهر یکشنبه در جلسه تنظیم بازار استان همدان با بیان اینکه اعضای ستاد تنظیم بازار در شرایط کنونی از سفره مردم حمایت و زمینه تسهیل مشکلات آن‌ها را فراهم کنند، اظهار کرد: برآورد صحیح از کالاهای اساسی، نیازهای ضروری استان و اطلاعات دقیق از موجودی در فرصت معین، از برنامه‌های ستاد تنظیم بازار است که ضرورت دارد به خوبی انجام شود.

وی با بیان اینکه وضعیت بازار استان همدان به صورت میدانی بررسی و تا نیازهای اساسی تامین شود؛ گفت: ضرورت تامین کالاهای اساسی مردم از موضوعات اولویت‌دار ستاد تنظیم بازار است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه نظارت مستمر بر بازار و احصا مشکلات از موضوعات مهم ستاد تنظیم بازار است، افزود: با توجه به خشکسالی و کاهش میزان برداشت، وضعیت خرید گندم در استان همدان به‌روز و رضایت‌بخش است.

وی با بیان اینکه با توجه به ضرورت بازبینی در قیمت نان، تعیین قیمت آن، تابع تصمیمات کشوری است؛ گفت: بازرسی‌ها و نظارت جدی بر فرآیند  قطعه‌بندی مرغ در استان همدان صورت گیرد.

شاهرخی با اشاره به اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان باید آمادگی تأمین کالاهای اساسی مردم در آستانه ورود به ایام محرم را داشته باشد خواستار توجه به این مهم شد.

کد خبر: ۱۰۲٬۳۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha