۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
پروژه هدایت ترافیک تقاطع غیرهمسطح سنجان با 4 میلیارد ریال اعتبار اجرایی شد
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی:

پروژه هدایت ترافیک تقاطع غیرهمسطح سنجان با 4 میلیارد ریال اعتبار اجرایی شد

اراک - مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: پروژه هدایت ترافیک تقاطع غیرهمسطح سنجان با چهار میلیارد ریال اعتبار اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد مرزبان پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم گشایش محدوده هدایت ترافیک تقاطع غیرهمسطح سنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه هدایت ترافیک تقاطع غیرهمسطح سنجان با چهار میلیارد ریال اعتبار اجرایی شده است.

مرزبان با بیان اینکه این پروژه ظرف دو ماه اجرایی شده است، گفت: ۳۰۵ تن آسفالت، دو هزار و ۵۰۰ متر مکعب خاکریزی سنگی، ۶۵۰ متر مکعب بتن ریزی، سه هزار کیلوگرم آرماتور بندی و ۹۵۰ مترمربع قالب بندی در این عملیات عمرانی انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی با اشاره به اینکه ساخت تقاطع غیر همسطح در ورودی منطقه «سنجان - اراک» که از کانون های حادثه خیر است در دستور کار این اداره کل قرار دارد، افزود: ورودی سنجان در مسیر شیبداری واقع شده و آشنا نبودن رانندگان مسافر با این منطقه و نبود دید کافی زمینه ساز بروز حوادث ناگوار می شود.

وی عنوان داشت: بعد از تعطیلات نوروز عملیات ساخت تقاطع همسطح سنجان آغاز می شود و در صورت تامین اعتبار تا پایان سال ۹۹ به پایان خواهد رسید.

کد خبر: ۱۰٬۲۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha