۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
رایزنی برای تخصیص بیمارستان‌های بیشتر برای درمان بیماران کرونایی
معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد:

رایزنی برای تخصیص بیمارستان‌های بیشتر برای درمان بیماران کرونایی

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی، از احتمال اختصاص بیمارستان های بیشتر به درمان بیماران کرونایی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدجعفر علیزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی، از رایزنی برای تخصیص بیمارستان‌های بیشتر برای درمان بیماران کرونایی خبر داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام این مطلب که اکیپی برای ارزیابی موضوع در سقز در حال بررسی موضوع تخصیص بیمارستان سقز به درمان بیماران کرونایی گسیل شده اند، گفت: احتمالا بیمارستان ۲۳۵ تختخوابی سقز که در سالجاری عملیات ساخت آن به اتمام رسیده است به ارایه خدمات درمانی به بیماران کرونایی تخصیص خواهد یافت که رایزنی برای این موضوع ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی، در روزهای گذشته نیز اعلام کرده بود که بیمارستان  ۲۳۲ تختخوابی تالش در استان گیلان، بیمارستان ۲۳۷ تختی بروجن در چهارمحال و بختیاری و بیمارستان ۲۲۰ تختی بهشهر در استان مازندران به درمان بیماران کرونایی تخصیص یافته است.

بیمارستان های تالش در گیلان، بروجن در چهارمحال و بختیاری و بهشهر در مازندران از جمله بیمارستان هایی هستند که در سال‌جاری مراحل تکمیل خود را به پایان رساندند و به وزارت بهداشت جهت بهره برداری تحویل شدند.

گفتنی است، معاون وزیر راه و شهرسازی چندی پیش از تکمیل ۱۴ بیمارستان با ۲۵۲۷ تخت در سال ۹۸ توسط سازمان مجری خبر داده بود.

کد خبر: ۱۰٬۲۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha