۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴
آموزش‌های مهارتی در بخش صنعت برق و آی تی توسط فنی و حرفه‌ای تقویت شود
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

آموزش‌های مهارتی در بخش صنعت برق و آی تی توسط فنی و حرفه‌ای تقویت شود

زنجان- باقری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با بیان اینکه زنجان قطب صنعت برق و آی تی در کشور است، گفت: باید آموزش‌های مهارتی در بخش صنعت برق و آی تی توسط فنی و حرفه‌ای تقویت شود.

حجت الاسلام مهدی باقری در گفتگو با خبرنگار بازار بر لزوم توسعه آموزش‌های مهارتی در استان زنجان تاکید کرد و گفت: در مراکز دانشگاهی به بحث آموزش های  مهارتی بیشتر بهاء داده شود. 

وی با بیان اینکه ظرفیت و پتانسیل آموزش فنی و حرفه ای در استان زنجان خوب است،اظهار کرد: نیاز امروز جامعه و جوانان به اشتغال و رفع معضل بیکاری است و امیدواریم دولت جدید زیر ساخت های لازم برای ایجاد اشتغال را فراهم کند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توانمند سازی جوانان و به خصوص بانوان در استان زنجان  تاکید کرد و ابراز داشت: اگر این افراد در حوزه آموزش های فنی و حرفه ای توانمند شده و مهارت های لازم را کسب کنند می تواند در جامه کسب و کار لازم را فراهم کنند.

باقری تاکید کرد: ارتقای آموزش های فنی و حرفه ای باعث کاهش فقر در جامعه شده و جلوی بسیار از مشکلات را می گیرد. 

وی بر لزوم توسعه ظرفیت های فنی و حرفه‌ای در مناطق کم برخوردار  استان تاکید کرد و گفت: تحقق این مهم باعث کاهش آسیبهای اجتماعی در استان می شود و در سال جاری باید این مهم به جد مورد توجه قرار گیرد. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تقویت  آموزش های مهارتی نیازمند هم افزایی  ارگان های ذی ربط است،ابراز کرد: برای ارتقای آموزش های مهارتی باید دانشگاهها هم وارد عرصه شوند. 

باقری با بیان اینکه زنجان قطب صنعت برق و آی تی در کشور است،افزود: در این راستا باید آموزش های مهارتی در بخش صنعت برق و آی تی توسط فنی و حرفه ای استان تقویت شود. 

کد خبر: ۱۰۲٬۰۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha