۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۰
نمایندگان آبادان مانع از بین رفتن فرصت جام جهانی قطر شوند| لزوم پاسخگو بودن وزارت میراث
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

نمایندگان آبادان مانع از بین رفتن فرصت جام جهانی قطر شوند| لزوم پاسخگو بودن وزارت میراث

آبادان- موید راد، یک فعال گردشگری آبادان گفت: نمایندگان مردم آبادان در مجلس علت عدم انتخاب این منطقه به عنوان شهرهای پشتیبان جام جهانی قطر را پیگیری کنند.

جبار موید راد در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: یکی از مبانی رشد و توسعه شهرهای آبادان و خرمشهر، صنعت گردشگری است که باید با توجه به شرایط پیش رو از همه از ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی افزود: سال گذشته برای اولین بار «محمود نواصر»، یکی از تحصیلکردگان رشته گردشگری در منطقه پیشنهادی مبنی بر توجه به منطقه آزاد اروند در رویداد مهم جام جهانی قطر را ارائه کرد.

این فعال گردشگری آبادان ادامه داد: بر اساس این پیشنهاد روابط خوب ایران و قطر فرصت مناسبی برای بهره‌مند شدن منطقه آزاد اروند از مزایای اقتصادی، گردشگری و ارتباطی رویداد جام جهانی اعلام شد.

موید راد در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه جام جهانی قطر یک فرصت عالی و برای منطقه آزاد اروند است، توضیح داد: نمایندگان مردم آبادان در مجلس به عنوان صدای مردم در مجلس باید برای این ظرفیت بزرگ اعتبارات لازم رو فراهم کنند و فرصت‌سوزی نشود.

وی با اشاره به ظرفیت فرودگاه بین‌المللی آبادان خاطرنشان کرد: شرایط تردد با توجه به این مهم فراهم است و برقراری پرواز آبادان-دوحه باید پیگیری شود.

این فعال گردشگری آبادان استفاده منطقه آزاد اروند از جام جهانی قطر را موجب ارزآوری دانست و گفت: این ظرفیت می‌تواند جان تازه به بازار و رونق کسب و کارهای شهرهای آبادان و خرمشهر بدهد.

موید راد تصریح کرد: متاسفانه در برخی مواقع با تصمیمات غلط و نادرست و فرصت‌سوزی مسئولان، این فرصت‌های طلایی یکی پس از دیگری از بین می‌روند و ضرورت دارد نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی سریعا در این خصوص اقدام کنند.

وی گفت: علیرغم نزدیکی منطقه آزاد اروند و وجود شرایط مناسب اما نام این منطقه در فهرست شهرهای پشتیبان جام جهانی قطر در نظر گرفته نشده است و باید نمایندگان مردم آبادان در مجلس علت این اقدام وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را جویا شوند.

کد خبر: ۱۰۲٬۰۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha