۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
سودسازی مستمر بانک اقتصاد نوین| تراز ۴ماهه این بانک به هزار میلیارد تومان نزدیک شد

سودسازی مستمر بانک اقتصاد نوین| تراز ۴ماهه این بانک به هزار میلیارد تومان نزدیک شد

‌*بانک اقتصادنوین در تیرماه ۱۴۰۰، در ادامه رشد کم‌سابقه خود موفق به کسب دو هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال سود عملیاتی شد که این رقم نسبت به سود تیرماه ۱۳۹۹، بیش از ۱۰ برابر شده است.

بازار; گروه بانک و بیمه: بر اساس اطلاعات منتشرشده در سامانه اطلاع‌رسانی ناشران (کدال)، بانک اقتصادنوین در تیرماه ۱۴۰۰، حدود ۱۶ هزار و ۸۹۰ میلیارد ریال از محل واسطه‌گری مالی درآمد کسب کرده است. هم‌چنین سود پرداختی به منابع تامین شده در این بانک به ۱۳ هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال رسیده که مقایسه این دو رقم نشان از ثبت سود عملیاتی به میزان دو هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال در تیرماه سال جاری دارد.

▫️این بانک در ماه مشابه سال ۱۳۹۹، حدود شش هزار و ۳۴۶ میلیارد ریال درآمد از محل واسطه‌گری مالی کسب و در مقابل رقمی حدود شش هزار و ۵۷ میلیارد ریال به منابع تامین شده سود پرداخت کرده بود. سود عملیاتی بانک اقتصادنوین در تیرماه سال گذشته حدود ۲۸۸.۷ میلیارد ریال بود که این رقم در تیرماه امسال، بیش از ۱۰ برابر شده است.

▫️همچنین سود عملیاتی بانک اقتصادنوین در ۴ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰ نیز به ۹هزار و ۶۳۶ میلیارد ریال رسید و یک گام دیگر به ۱۰هزار میلیارد ریال نزدیک‌تر شد. این رقم نسبت به عدد ثبت‌شده در دوره مشابه سال قبل که حدود ۸۲۱.۴میلیارد ریال است، حدود ۱۲ برابر شده است.

کد خبر: ۱۰۱٬۹۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha