۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
اقلام بهداشتی جایگاه های سوخت در مازندران تامین شود
استاندار مازندران:

اقلام بهداشتی جایگاه های سوخت در مازندران تامین شود

ساری - استاندار مازندران با تاکید براینکه سفر به مازندران در تعطیلات نوروزی معنا ندارد از مردم خواست دیدو بازدیدهای نوروزی را مجازی برگزار کنند و همچنین بر لزوم تامین اقلام بهداشتی در جایگاه های سوخت تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان صبح پنجشنبه در ستاد استانی مقابله با کرونا در سالن شماره یک استانداری مازندران، ماندن در منزل را بهترین راه برای پیشگیری از سرایت کرونا اعلام کرد و از هموطنان خواست از سفر به این استان برای پیشگیری از گسترش بیماری کرونا پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه دستگاه های اداری در ایام نوروز باید خدمت رسان باشند، ادامه داد: با توجه به تعطیلی مجموعه و تأسیسات گردشگری، سفر در ایام نوروز هیچ لذتی برای هموطنان نخواهد داشت.

وی از مردم خواست تا سفرهای درون استانی و دید و بازدیدهای نوروزی را لغو کنند و تصریح کرد: امسال عید را مردم به صورت مجازی برگزار کنند زیرا شیوع کرونا خطرات جدی برای سلامت و بهداشت عمومی درپی خواهد داشت.

استاندار مازندران خواستار تأمین امکانات بهداشتی مورد نیاز اپراتورهای جایگاه‌های سوخت در استان شد و افزود: نظارت و کنترل بهداشتی جایگاه نیز باید جزو اولویت‌ها قرار گیرد.

وی در بخشی از سخنانش با اشاره به کاهش چشمگیر حوادث چهارشنبه آخر سال به مردم توصیه کرد با ماندن در خانه و پرهیز از حضور در تجمعات به مدافعان سلامت در کنترل و مقابله با کرونا ویروس یاری کنند.

کد خبر: ۱۰٬۱۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha