۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸
تکمیل ورزشگاه‌ها نیازمند تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبار است
مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی:

تکمیل ورزشگاه‌ها نیازمند تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبار است

نبیان، معاون وزیر راه و شهرسازی تکمیل سه ورزشگاه بناب، خرم‌آباد و بروجرد را که در حال حاضر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، نیازمند تامین ۱۰۰ درصدی اعتبار دانست.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی، در خصوص مطالعه و احداث ورزشگاه های بناب در استان آذربایجان شرقی، مطالعه و احداث ورزشگاه‌های خرم‌آباد و بروجرد در استان لرستان، اعلام کرد: ورزشگاه‌های بناب با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد، ورزشگاه خرم‌آباد با پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصد و ورزشگاه بروجرد با پیشرفت ۸۰ درصد، از سال۱۳۷۱ احداث انجام مطالعات و کارهای عملیاتی آنها آغاز شده و در برنامه است که تا سال ۱۴۰۲ به اتمام برسد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی ادامه داد: اعتبار هزینه شده تا پایان سال ۹۹ برای ورزشگاه های بناب، خرم آباد و بروجرد در مجموع ۱۶۱ میلیارد و ۴۰۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

معاون وزیر راه و شهرسازی، عمده‌ترین چالش در تکمیل و تحویل این پروژه‌ها را تامین نشدن به موقع اعتبارها عنوان کرد و گفت: تکمیل پروژه‌های سازمان مجری نیازمند تخصیص ۱۰۰درصدی اعتبارهاست که با توجه به افزایش و نوسان شدید قیمت‌ها سبب تاخیر در انجام تعهدهای این سازمان است.

به گفته نبیان، اعتبار مورد نیاز تا تکمیل در مجموع ۲۸۵ میلیاردتومان برآورد شده است.

نبیان تصریح کرد: تکمیل و تحویل پروژه ورزشگاه‌ها نیازمند تامین به موقع  اعتبار است.

کد خبر: ۱۰۱٬۹۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha