۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
همسان سازی حقوق بازنشستگان ناقص اجرا شده است
دبیر خانه کارگر مازندران:

همسان سازی حقوق بازنشستگان ناقص اجرا شده است

قائمشهر- دبیر خانه کارگر مازندران دائمی سازی طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان را جزو مطالبات دانست و گفت: این طرح در دولت های قبلی ناقص اجرا شده است.

نصراله دریابیگی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اجرای طرح همسازی حقوق بازنشستگان اظهار داشت: این طرح در دولت های گذشته از جمله دولت دوازدهم اجرا شد ولی به صورت ناقص بوده است.

وی با اظهار اینکه طرح همسان سازی حقوق دو بار در دولت دوازدهم اجرا شده است، افزود: این طرح تا اندازه ای اجرا شده است ولی طبق توافقی که با سازمان مدیریت داشتیم این بود که به بازنشستگان کشوری و لشکری از منابع نفت مزایایی پرداخت می شود که باید به بازنشستگان تامین اجتماعی نیز پرداخت شود.

وی دائمی شدن طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان را جزو مطالبات دانست و گفت: در قالب توافق، دولت باید هر سال در لایحه بودجه، اعتباراتی را برای پرداخت بدهی به تامین اجتماعی در نظر بگیرد و قرار بود این بدهی پنجساله مسترد شود.

دریابیگی با اشاره به بدهی ۱۸۰ میلیارد تومانی دولت به تامین اجتماعی گفت: دائمی سازی همسان سازی حقوق بازنشستگان همانند بازنشستگان کشوری و لشکری از درخواست ها به شمار می رود و امیدواریم در این زمینه دولت جدید برنامه ریزی داشته باشد.

کد خبر: ۱۰۱٬۸۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha