۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی نیازمند برق اضطراری هستند
مدیرعامل شرکت سردخانه خراسان شمالی:

شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی نیازمند برق اضطراری هستند

بجنورد- مدیرعامل شرکت سرخانه صاحب مرکز خراسان شمالی گفت: یکی از مشکلاتی که واحدهای تولیدی مرکز استان با آن مواجه هستند نبود برق اضطراری در شهرک‌های صنعتی است که کمتر موردتوجه قرارگرفته است.

علی آبسالان در گفتگو با بازار؛ بابیان اینکه شهرک‌های صنعتی استان نیازمند برق اضطراری هستند اظهار داشت: موضوع دیزل ژنراتور واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها می‌تواند منبع تولید انرژی باشد که کمک شایانی در کاهش مصرف انرژی خواهد بود.

وی ادامه داد: برخی موارد دیگر مانند تغییر شیفت کاری کارکنان واحدهای تولیدی به عصر کمک قابل‌توجهی در کاهش مصرف انرژی دارد و نیز ایجاد مشوق‌ها برای واحدهای تولیدی که از دیزل ژنراتور استفاده می‌کنند.

مدیرعامل شرکت سرخانه صاحب مرکز خراسان شمالی افزود: قطع ناگهانی برق صنایع آسیب جبران‌ناپذیری به حوزه تولید وارد می‌کند که هم در شرایطی که سایه تحریم‌های اقتصادی و مشکلات ویروس کرونا هنوز از سر صاحبان صنایع کشور برچیده نشده است.

آبسالان افزود: در این زمینه در دیداری که با رئیس اتاق بازرگانی استان داشتیم وی بر ضرورت برنامه‌ریزی دقیق و زمان‌بندی‌شده قطعی برق صنایع و همچنین تأمین سوخت جایگزین از سوی صنایع  در زمان قطعی برق تأکید کرد.

وی اظهار داشت: اجرای دقیق برنامه قطعی برق موجب به حداقل رساندن آسیب‌ها به واحدهای تولیدی و صنعتی خواهد شد.

کد خبر: ۱۰۱٬۸۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha