۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۳
مصرف اینترنت در گلستان ۲ برابر شد
مدیرعامل مخابرات منطقه گلستان:

مصرف اینترنت در گلستان ۲ برابر شد

گرگان- مدیرعامل مخابرات منطقه گلستان از افزایش دو برابری مصرف اینترنت در گلستان از زمان شیوع کرونا در استان خبر داد و گفت: تلفن مشترکان به دلیل بدهی قطع نخواهد شد.

به گزارش بازار، غلامعلی شهمرادی عصر چهارشنبه در گفتگوی خبری اظهار کرد: از زمان شیوع کرونا به دلیل مختلف از جمله آموزش از راه دور دانش آموزان مصرف اینترنت در استان دو برابر شده است.

وی با اشاره به اینکه از زمان شیوع کرونا، فعالیت همکاران مخابرات دورکاری شده تا آنها کمتر به اداره مراجعه کنند، افزود: خدمات غیرحضوری در مخابرات روز به روز در حال افزایش است و مردم می توانند از سامانه ۲۰۲۰ و ۲۰۱۷ برای دریافت خدمات بهره بگیرند.

مدیرعامل مخابرات منطقه گلستان ادامه داد: با توجه به «کمپین در خانه بمانیم» نیاز است که خدمات خوب و پایدار به مردم ارائه شود لذا تمهیدانی برای این امر اندیشیده شده است.

وی با یادآوری اینکه ۱۰۰ گیگ اینترنت رایگان برای مشترکان ثابت فعال شده است، اضافه کرد: این امر در راستای ماندن در منازل انجام شده و سعی می کنیم که ارتباط پایدار باشد.

شهمرادی با تاکید بر اینکه تلفن هیچ مشترکی به دلیل بدهی قطع نخواهد شد، خاطرنشان کرد: همکاری با دانشگاه علوم پزشکی در خصوص ارسال پیام صوتی و متنی در طرح غربالگری و آموزش پیشگیری از کرونا در حال انجام است.

کد خبر: ۱۰٬۱۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha