۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳
تعمیر کامپیوتر در محل

تعمیر کامپیوتر در محل

رایانه کمک با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان در امر خدمات و پشتیبانی تا اکنون حجم بسیار گسترده ای از سوالات کاربران و مشتریان را پاسخگو بوده است و خواهد بود.

به گزارش بازار، معمولا کاربرها  از خدمات تعمیر کامپیوتر در محل استفاده میکنند چراکه :

۱- زمانی که سیستم کامپیوتر با مشکلی رو به رو میشود، حمل کامپیوتر برای تعمیر کامپیوتر کار آسانی نیست. چرا که ممکن است شما نیاز داشته باشید علاوه بر تعمیر کامپیوتر شما مجدد وارد شبکه ای از کامپیوتر ها شود.

۲- یا ممکن است در طول مسیر و جابه جایی سیستم خرابی بیشتری را به همراه داشته باشد.

اینجاست که چنین خدماتی نیاز می شود. معمولا کارشناسان با بررسی مشکل نیروی متخصص را به محل مدنظر اعزام کند تا کامپیوتر در محل مدنظر تعمیر شود. در این مقاله تصمیم داریم یکی از خدمات شرکت رایانه کمک که ارائه خدمات کامپیوتری در محل می باشد را بیشتر شرح دهیم. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

تعمیر کامپیوتر در محل

(تعمیر کامپیوتر در محل| کمک کامپیوتر تلفنی)

چرا تعمیر کامپیوتر در محل

همانگونه که در مقدمه اشاره کردیم امروزه با توجه به شرایط جامعه و بیماری کرونا و از طرفی هزینه بالای قطعات کامپیوتر، کاربران ترجیح می دهند یک شرکت مطمئن پیدا کنند و هنگام مواجه با مشکل کامپیوتری، سیستم خود را در محل کار و یا منزل به متخصص مجرب بسپارند.

از طرفی اطلاعات محرمانه و شخصی شان حفظ شود و نگران سواستفاده از آن ها را نداشته باشند. حضور یک کارشناس مسلط هنگام نیاز مزیت بسیار خوبی است و تعمیرات کامپیوتر در محل، یکی از خدمات مهم شرکت رایانه کمک می باشد.

شرکت رایانه کمک ارائه دهنده کلیه خدمات کامپیوتری در محل با تیمی متخصص با بیش از ۱۰ سال سابقه  فعالیت در ارائه انواع خدمات کامپیوتری و خدمات تخصصی کامپیوتر می باشد.

خدمات شرکت شامل چه مواردیست؟

· عیب یابی و تعمیرات سیستم های کامپیوتری

· نصب انواع ویندوز و سایر سیستم عامل ها

· نصب کلیه برنامه های کاربردی

· حل مشکلات ویروسی شدن سیستم

· بروز رسانی نرم افزارها

· بازیابی اطلاعات

· حل مشکلات سخت افزاری لپتاپ و کامپیوتر

· ارتقا سیستم های کامپیوتری

· نصب و راه اندازی اینترنت

· راه اندازی و مدیریت شبکه ی کامپیوتر

تعمیر کامپیوتر در محل

(تعمیر کامپیوتر در محل شرکت رایانه کمک| رایانه کمک)

ارائه خدمات تعمیر کامپیوتر در محل شرکت  رایانه کمک

تعمیرات کامپیوتر در محل به کاربران این فرصت را داده است که که در صورت ضرورت تعمیر و نداشتن وقت کافی برای مراجعه حضوری، بسیار سریع از خدمات تعمیر کامپیوتری رایانه کمک بهره بگیرند. تا هرچه سریعتر با اعزام نیروی متخصص مشکل سیتسم آن ها بررسی شود وخدمات مدنظر ارائه شود. لازم است خدمات مرتبط با تعمیر کامپوتر در محل شرکت رایانه کمک را معرفی کنیم؛ تا شما را در این زمینه بیشتر یاری دهیم.

خدمات رایانه کمک به شرح ذیل می باشد:

· تعمیرات کامپیوتر در منزل یا محل کار با سرویس رایگان یا توافقی

· عیب یابی، تعمیرات تخصصی و رفع کلیه اشکالات نرم افزاری سیستم های کامپیوتری

· بالابردن سرعت سیستم کامپیوتر

· نصب ویندوز و کلیه درایو های لازم

· نصب انواع تجهیزات جانبی رایانه (اسکنر-پرینتر- مودم)

· ویروس یابی کامل سیستم کامپیوتر و رفع آن

· فروش و پشتیباین آنتی ویروس های اورجینال: ( Kaspersky, Nod۳۲,F Secure­, eScan, bitDefender  )

· راه اندازی شبکه و بررسی مشکلات شبکه داخلی و رفع آن

تعمیر کامپیوتر در محل

(ارائه خدمات تعمیر کامپیوتر در محل شرکت  رایانه کمک| خدمات کامپیوتری آنلاین)

برتری رایانه کمک در ارائه خدمات کامپیوتری در چیست؟

۱. آشنایی کامل کارشناسان مجرب با قطعات کامپیوتر

حضور تعمیرکارانی که با انواع قطعات کامپیوتر آشنا باشند مسئله بسیار مهمی است. امروزه شرکت هایی بسیاری وجود دارند که در زمینه طراحی و تولید قطعات کامپیوتری فعالیت می کنند به صورتی که هر قطعه معماری خاص خود را دارد. برای همین شرکت رایانه کمک همیشه در تلاش است تیمی از بهترین و حائز ترین تعمیرکاران و متخصصان در زمینه کامپیوتر چه در زمینه سخت افزار و چه نرم افزار؛ را داشته باشد تا در مدت زمان کوتاه مشکل کامپیوتر را تشخیص دهند و آن را رفع کنند. پس با خیال آسوده می توانید به تخصص کارشناسان رایانه کمک اعتماد کرد و کامپیوتر را به دست آن ها سپرد.

۲. سرعت در ارائه خدمات

در هر کسب و کاری سرعت و کیفیت خدمات رسانی و پشتیبانی خوب از مشتریان بسیار مهم می باشد. رایانه کمک با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان در امر خدمات و پشتیبانی تا اکنون حجم بسیار گسترده ای از سوالات کاربران و مشتریان را پاسخگو بوده است و خواهد بود. و همیشه در تلاشیم که تا حدامکان کیفیت و سرعت رو در کنار هم داشته باشیم

۳. امنیت اطلاعات خصوصی  ومحرمانه

بسیار روشن است که در حافظه هر سیستم کامپوتری اطلاعات شخصی و محرمانه وجود دارد به خصوص سیستم هایی که در محل کار استفاده می شوند. هنگامی که کامپیوتر حاوی اطلاعات محرمانه خراب شود ریسک تعمیر آن بالا می رود چرا که سواستفاده از اطلاعات آن مسئله مهم تری می باشد. شرکت رایانه کمک در این زمینه سابقه امن بودن خود را ثابت کرده است. با این وجود مزیت خدمات رفع مشکل از طریق تلفن توسط کارشناسان و همچنین تعمیر کامپیوتر در محل را ارائه داده است تا به کاربران در هر شرایطی کمک رسانی کند.

۴. کاهش هزینه تعمیر کامپیوتر

در کنار همه موارد هزینه تعمیر نیز مسئله بسیار مهمی است. به طور کلی نمی توان تعرفه  ثابتی برای تعمیرات در نظر گرفت چرا که بستگی به میزان مشکل و خرابی قطعات دارد. اما شرکت رایانه کمک در رابطه با هزینه منصفانه و مناسب ترین هزینه تعمیر را برای مشتریان و کاربران خود مدنظر گرفته است. تا شما بتوانید با هزینه مناسب تری نسبت به دیگر ارائه دهنده خدمات تعمیر کامپیوتر؛ مشکل خود را حل کنید.

تعمیر کامپیوتر در محل

(استفاده از خدمات شرکت رایانه کمک برای تعمیر کامپیوتر در محل چه برتری دارد؟ | حل مشکل رایانه)

ثبت سرویس حضوری در شرکت رایانه کمک چگونه است؟  

"مشکلات کامپیوتری خود را تنها با یک تماس حل کنید" این شعار رایانه کمک است که در کوتاه ترین زمان و از راه دور این امکان را فراهم کرده است که شما مشکلات کامپیوتری و تلفن همراه خود را حل کنید.

تیم کارشناسان ما در رایانه کمک در هرلحظه آماده ارائه خدمات برای کاربران می باشند.

شما عزیزان هم میتوانید با شماره های ۰۲۱۷۱۲۹ از تلفن های همراه و ۹۰۹۹۰۷۱۵۴۰ از طریق تلفن ثابت با کارشناسان ما در ارتباط باشید هم میتوانید با مراجعه به سایت رایانه کمک از بخش خدمات سرویس مورد نظر خود را انتخاب و ثبت نمایید ما همیشه در هر زمان همراه شما خواهیم بود.

کد خبر: ۱۰۱٬۶۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha