۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳
«یاریس اکو ون» به بازار اسپانیا عرضه شد
تبدیل ریزجثه تویوتا به خودرو باری

«یاریس اکو ون» به بازار اسپانیا عرضه شد

شرکت خودروسازی تویوتا هاچ بک پر فروش خود یعنی یاریس هیبریدی را برای بازار اسپانیا به یک خودرو حمل بار با نام اکو ون (ECOVan) تبدیل کرده است.

بازار؛ گروه خودرو: تویوتا یاریس یکی از خودروهای هاچ‌بک پر فروش و محبوب در بازارهای جهانی است که نظرات مشتریان را به لطف کیفیت و عملکرد مناسب به خود جلب کرده است. تویوتا سال گذشته نمونه هیبریدی این محصول را به بازار اروپا معرفی کرد. اما ظاهرا امسال یاریس هیبرید با تبدیل شدن به یک خودرو باری مشتریان در بازار اروپا غافل گیر کرد. از آنجایی که این خودرو کوچک را معمولا مشتریان برای انجام سفرهای درون شهری استفاده می‌کنند، گاهی ممکن هست به عنوان یک محصول باری نیز از آن استفاده کنند. این مساله تویوتا را به سمت ایجاد تغییراتی در قوای فنی و طراحی این هاچ بک خوش فروش سوق داد.

«یاریس اکو ون» به بازار اسپانیا عرضه شد

یاریس در مدل اکو ون (ECOVan) دارای کابینی با حذف صندلی‌های عقب است. این حالت امکان جابجایی بار را به مالک خودرو می‌دهد، با حذف صندلی جای آن را روکش لاستیکی و تریم چوب گرفته است. تویوتا با ایجاد این تغییر اعلام کرده است که ظرفیت حمل بار در یاریس ۷۲۰ لیتر و معادل ۴۳۰ کیلو گرم است. هرچند که امکان ایجاد تغییرات دیگر نیز برای این خودرو براساس سفارش مشتری وجود دارد.

پیشرانه یاریس اکو ون (ECOVan) سه سیلندر هیبریدی با حجم ۱.۵ لیتر است کخ قدرتی معادل ۱۱۶ اسب‌بخار و ۱۴۱ نیتوتن متر گشتاور تولید می‌کند. از آنجایی که تولید این خودرو براساس استاندارد WLTP بوده، مصرف سوخت آن در هر ۱۰۰ کیلومتر معادل ۴.۳ لیتر است.

تویوتا یاریس اکو ون در دو رنگ به بازار عرضه خواهد شد و به طور استاندارد این محصول مجهز به سیستم ایمنی فعال تویوتا است. آپشن‌های که برای این خودرو در نظر گرفته شده عبارت است از: سیستم تهوبه مطبوع اتوماتیک، سنسور باران، نمایشگر ۷ اینچی و سانروف است.

تویوتا یاریس در نمونه اکو ون فقط به بازار اسپانیا عرضه خواهد شد و تاکنون برنامه فروش دیگری برای این محصول در اروپا اعلام نشده است.

کد خبر: ۱۰۱٬۶۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha