۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸
شکایت از گرانی نان و مرغ در صدر شکایات سامانه ۱۲۴

شکایت از گرانی نان و مرغ در صدر شکایات سامانه ۱۲۴

شکایت از گرانی نان و مرغ و پس از آن میوه و روغن خوراکی بیشترین شکایات چهار ماه اخیر مردم به سامانه ۱۲۴ سازمان حمایت بوده است.

به گزارش بازار، در پی دستور اخیر رئیس قوه قضاییه مبنی بر پیگیری علل سرگردانی مردم در ادارات صبح امروز در بازدید سرزده به اتفاق مدیر کل امور صمت سازمان بازرسی کل کشور در مرکز پاسخگویی سامانه ۱۲۴ سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان حاضر شدیم.

در این بازدید طی مصاحبه‌ای که با کارمندان این سامانه و مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران داشتیم مشخص شد که بیشترین شکایات مردم در عرصه کالا و خدمات مربوط به گرانفروشی نان و مرغ بوده است.

اشکان میرمحمدی بازرس کل امور صمت سازمان بازرسی کل کشور در این بازدید به مسئولان سامانه دستور پیگیری هر چه بیشتر مطالبات مردم و ارجاع آن به سازمان‌های رسیدگی کننده را داد تا منتهی به تسریع در نتیجه شود.

در ادامه این برنامه بازدید در میز خدمت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان حاضر شدیم و برخی از ارباب رجوعان از بابت طولانی شدن روند رسیدگی به درخواست هایشان شکایت داشتند.

مدیر کل دفتر بازرسی وزارت صمت نیز در این برنامه بازدید به تعدادی از ارباب رجوعان پاسخ و قول رسیدگی داد.

در ادامه این بازدید سرزده سری هم به دفتر تنظیم مقررات صادرات و واردات زدیم که در این مرکز هم مراجعان که عمدتاً صادر و وارد کنندگان هستند مشکلاتی در بحث ناهماهنگی میان بانک مرکزی، گمرک، جهاد کشاورزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت مطرح کردند که موجب شده بود برای پیگیری امورشان رفت و آمد زیادی به این مرکز داشته باشند.

کد خبر: ۱۰۱٬۵۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha