۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
 قیمت روغن خوراکی در زنجان افزایش نیافته است
رئیس اتاق اصناف زنجان:

قیمت روغن خوراکی در زنجان افزایش نیافته است

زنجان- موسوی، رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: قیمت روغن خوراکی، پخت و پز و روغن نباتی در استان زنجان افزایش نیافته است و انواع روغن برای مصرف‌کننده در استان به‌وفور وجود دارد.

سید محمود موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار به اختلاف قیمت کالاهای اساسی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: کالا باید با قیمت درج‌ شده روی آن به مصرف کننده عرضه شود و کسی حق ندارد غیر از این قیمت کالا را بفروشد. 

وی  با بیان اینکه بازرسی از هشت هزار واحد صنفی کالاهای اساسی در استان بسیار ضعیف است، اظهار کرد: ظرفیت بازرسی اصناف و مجموعه‌های نظارتی ۱۰۰ نفر بوده و  این تعداد بازرس بسیارکم است. 

رئیس اتاق اصناف زنجان با بیان اینکه افزایش قیمت روغن خوراکی، پخت و پز و روغن نباتی در استان وجود ندارد، گفت: خوشبختانه انواع روغن برای مصرف‌کننده در استان به‌وفور وجود دارد و در این زمینه مشکلی وجود ندارد. 

موسوی تأکید کرد: قیمت انواع روغن خوراکی در استان افزایش نیافته و هر واحد صنفی افزایش قیمت خودسرانه روغن خوراکی را داشته باشد تخلف است. 

وی  بر لزوم استفاده از ظرفیت مردمی برای نظارت از بازار در استان تأکید کرد و ابراز داشت: مردم به‌عنوان بازرسان افتخاری در امر تأمین امنیت بازار با سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی همکاری لازم را داشته و تخلفات صنفی را حتماً گزارش کنند. 

رئیس اتاق اصناف زنجان تصریح کرد: امیدواریم طی سال جاری شاهد افزایش بازرسان در استان باشیم تا بتوانیم بازار را کنترل کنیم. 

کد خبر: ۱۰۱٬۵۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha