۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲
 ۱۵۰۰ طرح اشتغال‌زا توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مازندران افتتاح شد
مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در مازندران:

۱۵۰۰ طرح اشتغال‌زا توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مازندران افتتاح شد

ساری - مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل در استان مازندران گفت: این ستاد تاکنون یک هزار و ۵۰۰ طرح اشتغال‌زا در استان افتتاح کرده است.

سیدرضا هادیان در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به افتتاح و بهره برداری از یک‌هزار و ۳۳۱ طرح اشتغل زایی بنگاه محور توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل در مازندران گفت: این طرح های برای بیش از چهار هزار و ۸۰۰ نفر شغل ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه در سفر ماه قبل رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل پروژه های اشتغال زای زیادی در استان بهره برداری شد، بهره برداری از فاز اول کارخانه نساجی و احیای آن با سرمایه گذاری ۱۷ میلیارد تومان این ستاد را از جمله طرح ها شمرد.

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل در استان مازندران افتتاح قرارگاه خدمت رسانی، امدادی و جهادی این ستاد را برای پشتیبانی جهادی استان های شمالی و اجرای پروژه های محرومیت زدایی از جمله اقدامات ارزشمند بیان کرد و گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰ پروژه جهادی توسط این قرارگاه اجرا شده است.

هادیان احیای ظرفیت های خالی و معصل شده را از جمله اقدامات مثبت این ستاد بیان کرد و گفت: تابه‌حال یک‌هزار و ۴۰۰ پروژه اشتغال زا توسط این ستاد در استان افتتاح شده است.

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در مازندران همچنین با بیان ایینکه این ستاد در سیل امسال استان جزو اولین دستگاه هایی بوده که برای امدادرسانی و خدمات دهی ورود پیدا کرد، گفت: در سفر اخیر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان نیز ۶۰ سری جهیزیه و شمار زیادی اقلام و تجهیزات بین محرومان و نوعروسان استان توزیع شده است.

کد خبر: ۱٬۰۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha